افتتاح سالن ورزشی شهدای اسفریز خمینی شهر با حضور استاندار

ارسال در خبر و گزارش

سالن ورزشی شهدای اسفریز به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با حضور زرگرپور استاندار، سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رضوانی فرماندار، ابطحی نماینده، آیت اله رحیمی امام جمعه، حاج حیدری شهردار و دیگر مسوولان شهرستان گشایش یافت.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، کار ساخت این سالن ورزشی با 2 هزار و 300 متر زیربنا و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان در مدت کمتر از 6 ماه با تلاش های بی وقفه حاج علی فخاری جانباز 70 درصد به پایان رسید.


استاندار ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سومین روز دهه فجر امسال را با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید شهرستان خمینی شهر و ادای احترام به این شهدای گرانقدر آغاز نمودیم.


زرگرپور با بیان اینکه احداث این سالن توسط خیّران ورزشیار انجام شده، استان اصفهان را بهشت خیرین نامید و ضمن تشکر از حاج علی فخاری گفت: باید قدر امثال آقای فخاری را بدانیم و از طرح های ورزشی جهت پیشرفت و توسعه ورزش استفاده کنیم.


وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه عدالت و پیشرفت نامیدند و شعار دولت نیز این است که توسعه و پیشرفت باید به دست مردم انجام شود و طرح ها در راستای مردمی کردن و خصوصی سازی پیش برود.


ابطحی نماینده مردم در مجلس نیز با تاکید بر اینکه این مکان ورزشی متعلق به همه مردم خمینی شهر است گفت: بنده فکر نمی کردم که این طرح در مدت یک سال به بهره برداری برسد و همت آقای فخاری در این زمینه کاملا مشهود است.


فرماندار رضوانی، آیت اله رحیمی امام جمعه و سلطان حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان از زحمات حاج علی فخاری به خاطر تلاش شبانه روزی اش در احداث این مکان تشکر کردند.