وقتی آمار آرام نمی گیرد

ارسال در خبر و گزارش

شب گذشته همزمان با حضور مردم خمینی شهر در دفترخیرین بیمارستان ساعی که این روزها تبدیل به یکی از خیمه های حسینی شده وشور و حال محافل و گذرهای امام شهیدان را به خود گرفته است، تعدادی از روحانیون و مدیران شهری نیز در این دفتر حضور به هم رساندند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله حاج آقا نوراله جبل عاملی با حضور در جمع خیرین ضمن اشاره به سفارش اسلام و قرآن بر عمل صالح و رفع مشکلات مسلمین، احداث بیمارستان را از مصادیق عمل صالح دانستند. فرزند آیت اله جبل عاملی اختصاص بخشی از وجوهات شرعی به این امر را جایز دانستند. در ادامه شهردار حاج حیدری از ورود شورای شهر و شهرداری در موضوع فضای سبز و پارکینگ و راه های دسترسی راحت به بیمارستان خبر داد و افزود: کمک های گسترده مردم به این طرح سبب شده که این موضوع در شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم مطرح گردد و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده می شود شهرداری و شورا نیز پاسخگوی این همه شور وشوق مردم باشد. براساس این گزارش، مدیر روابط عمومی مجمع خیران بیمارستان ساعی گزارش کوتاهی از همگانی شدن کمک به ساخت بیمارستان ساعی ارائه داد و گفت: تا این لحظه مجموع کمک های نقدی، غیرنقدی، چک ها و املاک به بیش از 9میلیارد تومان رسیده است. کمالی افزود: خیرین از همه محلات شهر، خمینی شهری های ساکن شهرهای دیگر و خارج از کشور و حتی غیرخمینی شهری ها می باشند. وی از پیوستن دانش آموزان شهر به جمع خیران خبر داد و افزود: به دنبال حضور دانش آموزان یک کلاس در این مکان و کمک 275 هزار تومانی آنها، مدارس مختلف برای شرکت در این امر خیر درخواست
داده اند. وی همچنین از حضور نمایندگان برخی آیات عظام در دفتر خیرین خبر داد و گفت: مکاتباتی با مراجع در حال انجام است تا مجوز اختصاص بخشی از وجوهات مومنین به این امر صادر شود.
گفتنی است در روزهای اول جمع آوری کمک ها به ساخت بیمارستان ساعی به برکت ایام محرم و صفر آمار کمک ها در حدود 2 تا 3 میلیارد اعلام شده بود که تاکنون به9 میلیارد رسیده است.