شورای ترافیک از اکنون به فکر حل مشکلات ترافیکی مهرماه باشد

ارسال در خبر و گزارش

دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان در سال 95 در دفتر فرماندار تشکیل شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، اجرای پل عابر پیاده در ورودی درچه، نصب کیوسک نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود کامیون به درچه از سمت اصفهان، بررسی طرح احداث پل عابر پیاده در روستای قلعه امیریه، احداث پل زیرگذر در روستای تیرانچی، تعمیر و تعویض سرعت گیرهای مستهلک در سطح شهرستان توسط شهرداری ها و دهیاری ها خصوصا در محدوده الغدیر، ارائه راهکارهای فیزیک و فرهنگی برای کاهش تصادفات راکبین موتور سیکلت و عابران پیاده توسط پلیس راهور، اصلاح نقاط حادثه خیز شهر اصغرآباد و اصلاح هندسی چهارراه گاردر موضوعاتی بود که در این شورا به آن پرداخته شد.


فرماندار رضوانی به عنوان رییس شورای ترافیک در ابتدای جلسه با تاکید براینکه قرار بر این است که امسال جلسات ترافیک به صورت مرتب تشکیل شود از زحمات سرهنگ عسکریان معاونت راهور نیروی انتظامی شهرستان به عنوان یکی از اعضای این شورا تشکر کرد و گفت: سرهنگ عسگریان از هفته آینده به شهرستان نجف آباد منتقل می شوند. وی افزود: در سال هایی که ایشان در خمینی شهر فعالیت داشتند شاهد حل مشکلات ترافیکی بودیم و ایشان با شهرداری ها همکاری خوبی داشتند.


فرماندار در ادامه از اعضای شورای ترافیک خواست که با توجه به جا به جایی های صورت گرفته در مدارس از هم اکنون به فکر حل مشکلات ترافیکی باشند تا در زمان آغاز سال تحصیلی با مشکلی رو به رو نشویم.

در ادامه جلسه پلیس راهور از ارائه طرح های فیزیکی و فرهنگی برای کاهش تصادفات راکبین موتورسیکلت در 15 بند اصلاحی و 12 بند فرهنگی به همه شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.
مسوول ترافیک شهرداری در این رابطه افزود: نمایش های خیابانی که به همت سازمان رفاهی تفریحی در حال اجرا در سطح شهر است به همین منظور می باشد. بنرهایی نیز با همین موضوع در سطح شهر نصب شده است.


 وطنخواه در رابطه با طرح احداث پل عابر پیاده در ورودی درچه نیز گفت: در حین بازدید از این نقطه به منظور بررسی چگونگی اجرای طرح متوجه شدیم که شهرداری اصفهان در حال تهیه طرحی برای مبلمان شهری در بلوار الغدیر است و قرار بر این شد که اجرای پل عابر پیاده بعد از تهیه طرح توسط شهرداری اصفهان صورت بگیرد. فرماندار در همین رابطه گفت: از آنجا که مسوولان شهرداری اصفهان مشغله زیادی دارند، این پیگیری باید از جانب خمینی شهر صورت بگیرد تا کار با سرعت بیشتری انجام شود.