صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه برگزار گردید

ارسال در سایرعناوین


به گزارش خبرنگار فرصت آنلابن  سرهنگ جعفر نژاد در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه گفت:
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین ایام عزاداری سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب باوفایش
هفته نیروی انتظامی در سراسر کشور همزمان با شعار پلیس مقتدر امین مردم از جمعه 13مهرماه و از مصلی های نمازجمعه کشور آغاز شد.

وی اهم برنامه های هفته نیروی انتظامی را به شرح زیر اعلام کرد:شعار جمعه 13مهر : پلیس جامعه ایمانی ارزش های اسلامی رافت و مهربانی
شنبه 14مهر : پلیس انضباط اقتدار امنیت پایدار
یکشنبه : پلیس حرفه ای گرایی تخصص کارآمدی
دوشنبه 16مهر : پلیس آموزش همگانی پیشگیری اجتماعی
سه شنبه 17مهر : پلیس خدمتگذاری پاسخگویی امانتداری
چهارشنبه 18مهر : پلیس دانش بنیانی پژوهش محوری روزآمدی
پنج شنبه 19مهر : پلیس حماسه حسینی ولایتمداری ایثار و شهادت
نامگذاری شده و در هر روز برنامه های خاص و ویژه را در برداشته و اجرا می شود.

وی در ادامه با بیان این نکته که از ابتدای سال 97 تاکنون فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با همکاری و تلاش کارکنان خود و با راهنمایی ها و تدابیر سردار فرماندهی استان اصفهان و مساعدت و یاری مسوولان ادارات شهرستان اقدامات خوبی در راستای ضریب امنیت در شهرستان انجام داده است افزود:
اجرای 700طرح انتظامی جهت ارتقای امنیت در شهرستان خمینی شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان هر ماه 100طرح
جمع آوری بیش از 790نفر معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر
برگزاری بیش از 149جلسه آموزشی در بین اقشار مختلف شهرستان
برگزاری 12نمایشگاه پیشگیری آسیب های اجتماعی
برخورد قاطع با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر
برگزاری کمیسیون های مختلف در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در جهت کاهش سرقت ها و جرائم
اجرای استقرار صبحگاهی در میادین و محل های پرتردد دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی
همکاری با هیئت های مذهبی جهت تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری
کاهش 51درصدی تصادفات منجر به فوت و کسب رتبه اول پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در سطح استان اصفهان
کاهش 13درصدی تصادفات جرحی
کاهش 55درصدی متوفیان تصادفات
کاهش 15درصدی مجروحان تصادفات
کاهش 56درصدی جرائم خشن
افزایش 149درصدی کشفیات موادمخدر
افزایش 38درصدی دستگیری معتادان و افراد کارتن خواب
افزایش 14درصدی دستگیری سارقان در حوزه استحفاظی
افزایش 5درصدی کشفیات انواع سرقت ها
افزایش 39درصدی کشفیات جرائم سایبری
برگشت 1میلیارد و 500هزار ریال به مالباختگان جرائم سایبری توسط پلیس فتا انجام گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: تمامی این اقدامات حاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه نیروهای انتظامی شهرستان خمینی شهر بوده که علی الرغم همه مشکلات و کاستی ها رضایت خداوند را در رضایت مردم دیده اند.

امام جمعه خمینی شهر خطاب به کادر نیروی انتظامی وسپاه درصبحگاه مشترک گفت: مرگبر امریکا ومرگ بر اسراییل همان یکفر باالطاغوت است

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در جمع نیروهای سپاه وانتظامی گفت:مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا همان یکفر با الطاغوت است؛برخی حاکمان کشورهای اسلامی از یهود پست تر هستند

حجت الاسلام والمسلمین عباس رحیمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع کادر نیروی انتظامی وسپاه گفت: نظام جمهوری اسلامی نتیجه قیام عاشوراست وهنگامی که حاکمان عادل امور مردم را در دست داشته باشند همان ارزشهای نظام اسلامی است که شامل نماز وامر به معروف ونهی ازمنکر و....است .

امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی خیلی ارزشمند است و هزاران نفر جان خود راتقدیم اسلام نموده اند تا این شجره طیبه پابرجا بماند افزود: اگر به شما جوانانی که خافظ نظام اسلامی هستید بگوییم که از انصارالله هستید کاملا درست است.

رحیمی خطاب به نیروهای حاضر در صبحگاه گفت: شما در اصل سرباز ولی الله هستید و با یک وطن فروشی که وابسته به اجانب است تفاوت دارید اجانب ونظام های وابسته به آنها نظامشان طاغوتی است ونفی آنها واجب است درقرآن کریم بارهابیزاری از طاغوت وکفر بیان شده است.

وی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی باید یکفر بالطاغوت باشد ومرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل همان یکفر بالطاغوت است؛ برخی حاکمان کشورهای اسلامی از یهود پست تر هستند شاه عربستان بارها از سوی رییس جمهورامریکا تحقیر شد اما او در مصاحبه جدیدش گفت : ترامپ دوست من است.

امام جمعه خمینی شهر با توجه به اینکه در عصر کنونی انسانیت سقوط کرده است اضافه کرد: هدف خداوند با تکمیل ادیان الهی که اسلام آخرین و جامع ترین ادیان است را پیاده شدن احکام اسلامی وانسانیت
دانست .

وی هشدار داد: ایجاد امنیت و معرفی مفسد ومبارزه با آنها مبارزه با فساد در همه زمینه ها اعم از سیاست اقتصاد، فرهنگ همه ارزشمند است واز احکام نظام است .

رحیمی به فرازهایی از دعای صحیفه سجادیه که امام سجاد علیه السلام در قالب دعا برای مرزداران وسرداران اسلام فرموده اشاره کردکه حضرت بیان کرده است خدایا با قدرت خود حامیان دینت را تایید فرما وبر تعدادشان بیفزا وسلاحشان بُران کن آذوقه شان راپیاپی برسان وسختی های زندگیشان را خودت کفایت فرما وبا شکیبایی آنان را یاری کن.

به گزارش حوزه در پایان از خانواده شهیدسرباز مجید عابدی که در مبارزه بااشرار در سیستان وبلوچستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد تقدیر وتشکر شد و همچنین نیروهای ممتاز و پلیس افتخاری نیز معرفی شده و هدایایی اهدا گردید .