ثبت نام ۶هزار کودک در مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) خمینی شهر

ارسال در سایرعناوین

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر/باید با همیاری هم در حذف فرهنگ شرق وغرب کوشش کنیم و فرهنگ اسلام و اهل بیت را پررنگ کنیم 
به گزارش فرصت آنلاین حاج رضا رحیمی دبیر مجمع علی اصغر شهرستان خمینی شهر گفت : مجمع جهانی علی اصغر حدود ۶۰۰۰کودک ثبت نام کرده است وهدف یارگیری سربازان کوچک برای ظهور وآماده سازی آنها از همان دوران کودکی است .
وی ادامه داد: امسال توانستیم به بیمارستان ورود پیداکرده و توسط امام جمعه آیت الله رحیمی در گوش نوزادان اذان گفته شد وقرار است ازهمان سن دوسالگی با برنامه های مدونی که مجمع مد نظر داردکودکان  با شیوه اسلامی و مکتب اهل بیت آشنایی پیداکنند از مهمترین این برنامه ها مشاوره با مادران پیرامون تربیت کودکان و ایجاد مهدهای سالم با آموزه های دینی از برنامه های مجمع است.
لازم به ذکر است هر جلسه مشاوره حدود ۱۰۰نفر از مادران در این جلسات شرکت می کنند.
دبیر مجمع با بیان این مطلب که دشمن درصدد است از هرحربه ای برای دورکردن فرزندان سرزمین ایران از سیره اهل بیت استفاده کندافزود: مانیز باید هوشیارانه در برابر این نقشه هابرنامه ریزی کنیم.
دبیر مجمع اظهار کرد: باید همه در این راه قدم برداریم ودر حذف فرهنگهای شرقی و غربی کوشش کنیم و بتوانیم فرهنگ اسلام و اهل بیت را پررنگ تر کنیم .
وی اضافه کرد: ازبزرگترین برنامه های فرهنگی اجرای مراسم شیر خوارگان حسینی دراولین جمعه محرم الحرام است که به صورت جهانی در تمام نقاط کشور برگزار می گردد.
در این مراسم کودکان از لباسهایی که توسط بانوان فداکار و عاشق بانوی دشت کربلا به طور رایگان در کارگاهها دوخته وتهیه شده برتن فرزندان خود کرده ودر این مراسم کودکان خود رانذر ظهور صاحب الزمان می کنند؛در کارگاه ۱۵نفر از خواهران مشغول به دوخت لباس علی اصغر هستند .
رحیمی گفت : تصمیم بر این است که کارگاه تعطیل نشود ومختص به ماه محرم نباشد ودر طول سال به دوخت و آماده کردن لباس ادامه دهند .
 همزمان با سراسر کشور در مصلی نمازجمعه خمینی شهر حدود ۱۱هزار کودک با مادران خود به این مکان می آیند تا با اشکهای خود نقشه های شوم دشمن را نقش برآب کنند .
همچنین حانیه تاران ۵سال ونیمه دکلمه ای راقرائت می کندومداحان حجت الاسلام محسن عموچی و حاج رضا رحیمی مداحی می کنند.ازدیگر فعالیتها برنامه ای باعنوان به کودکان هدیه می دهیم است و به کودکانی که با نام علی اصغر هستند یادبودی اهدا می شود .
دبیر مجمع در پایان از مسئولان همیاری و مساعدت در هر چه پربار شدن این مجمع واهداف فرهنگی را خواستار شد.