پرچم مشکی زدن در ایام عید غدیر و مباهله و شادی اهلبیت(ع)کار پسندیده ای نیست

ارسال در سایرعناوین

استقبال از ماه محرم، سالروز شهادت رجایی و باهنر، شاخصه های حکومت علوی و سؤال از رئیس جمهور از جمله مطالبی بود که در نماز جمعه 9 شهریور 1397 در خمینی شهر بیان شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاینآیت ا... شیخ عباس رحیمی با تأکید بر اینکه افراط و تفریط در هیچ کاری صحیح نیست، گفت: اصل عزاداری اباعبدا...الحسین(ع) روز عاشوراست که ما 9 روز به استقبال می رویم و 50 روز بدرقه. دیگر پرچم مشکی زدن در ایام عید غدیر و مباهله و شادی اهلبیت(ع)کار پسندیده ای نیست. خودشان امر کرده اند در شادی ما شاد باشید. نصیحت می کنم رعایت کنید و بدان توجه نمایید.
خطیب جمعه با اشاره به 8 شهریور سالروز شهادت رجایی و باهنر گفت: همیشه می گوییم دولت باید رجایی گونه باشد اما خیلی کم پیش می آید. این دو بزرگوار دو حاکم انقلابی، متدین و بااخلاص از سرمایه هایی بودند که منافقان از ما گرفتند.
نماینده ولی فقیهبا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دولت گفت: معظم له شاخصه های حکومت علوی را چهار چیز دانست؛ عدالت، پارسایی، مردمی بودن، پاکدست بودن. شاید نتوان تمام اینها را کامل پیاده کرد ولی باید در مسیر آن بود و تمام تلاش را کرد. خدا کند گوش شنوایی بوده باشد.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه درد بی درمان کشور، درد بانکها و پولهای سرگردان است، با اشاره به قضیه اخیر سؤال از رئیس جمهور کشور گفت: بخشی عظیمی از مشکلات مربوط به داخل کشور است و ربطی به خارج ندارد. مجلس باید کاری کند که هیچ بانکی اجازه نداشته باشد وامهای کلان و سنگین بدهد مگر به تولید کننده و آن هم با نظارت. مجلس باید جلوی بانکهایی که وام کلان می دهند، بگیرد.
مسؤول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تأکید کرد: مجلس وظیفه دارد مقصر را بیابد. اینکه فقط سؤال کند و رئیس جمهور پاسخ دهد و برود، کافی نیست. مردم خیلی خوب و نجیب و صبورند ولی دردمند هم هستند و انتظار دارند. مجلس باید فکر اساسی کند.
لازم به ذکرست این هفته به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی، برخی نیروهای پدافند هوایی که در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی، جانانه تلاش می کنند، در مراسم نماز جمعه حضور پررنگی داشتند.