برای حل مشکل کشاورزان و باغداران 5/1 میلیارد تومان به شهرستان خمینی شهر اختصاص یابد

ارسال در سایرعناوین

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی با بیان اینکه امسال باغداران تحت فشارند، اعلام داشت: در سفر اخیر استاندار قرار شد برای حل مشکل کشاورزان و باغداران 5/1 میلیارد تومان به شهرستان خمینی شهر اختصاص یابد و چاههایی هم آزاد گردد. در این زمینه مشکلات فراوان است اما مسؤولان باید مدیریت کنند در عین حال ما هم باید صرفه جویی را فراموش نکنیم.
خطیب جمعه ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) گفت: این امام بزرگوار به ما یاد می دهد که در مسائل فرهنگی باید زیرک بود، زمان شناس، مکان شناس و مخاطب شناس بود. مسیر امام رضا(ع) امروز به درد ما می خورد؛ امروزی که این همه و ماهواره و شبهات دارند معتقدات را زیر سؤال می برند، راه مقابله آن برخورد فیزیکی و دشنام نیست.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کار فرهنگی را باید با کار فرهنگی پاسخ داد، ادامه داد: یکی از ضعفهای صدا و سیما نبود مناظره های مذهبی در آن است یا خیلی ضعیف است. خیلی از شکها و شبهه ها با همین مناظرات برطرف می شود. همین کاری که امام رضا(ع) انجام می داد. این وظیفه حوزه و دانشگاه و علما و اساتید است.
نماینده ولی فقیه با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری خطاب به دولت، از رئیس جمهور درخواست نمود که فیلمهای تبلیغات و مناظرات و وعده های انتخاباتی خود را حتماً یکبار مرور کند و گفت: ظاهراً دولت هم بیانیه ای صادر کرده و قرار شده اطاعت کند. امیدواریم این دفعه مثل دفعات قبل نباشد که اگر دولت در این چند سال به فرامین رهبری گوش می داد و تولید داخلی و کالای ایرانی را حمایت و به اقتصاد مقاومتی واقعاً عمل کرده بود، امروز وضع به این صورت نمی شد.
مسؤول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اظهار داشت: امیدست دولت با کارشناسی و همکاری مجلس و قوه قضائیه به نتایج خوبی برسد و قبل از اینکه مردم مشکلی پیدا کنند و مجبور شوند اعتصاب و تجمع نمایند، به مشکلاتشان رسیدگی گردد.