شهردارجدید شهراصغرآباد حکم گرفت

ارسال در سایرعناوین

مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر اصغرآباد با حضور معاون مدیرکل دفترامور شهری وشوراهای استانداری، سرپرست فرمانداری خمینی شهربرگزار و مسعود صابری به عنوان شهردار جدید معرفی و از زحمات مهندس جمالی نژاد تقدیر شد. به گزارش فرصت آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری در مراسم مذکور که معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری،بخشدار مرکزی،اعضای شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم، جمعی ازمسئولین ادارات شهرستان ومعتمدین و شهروندان شهر اصغرآباد حضورداشتند.در آیین معرفی شهردار جدید اصغر آبادمهندس راعی فرماندارورضا شهرضا معاون مدیرکل دفترامورشهر وشوراهای استانداری طی سخنانی به افق های کار شهرداری ها پرداختند. راعی بر ضرورت استفاده از نظرات مردم در تصمیم گیری ها تأکید و خاطرنشان کرد:تکریم مردم و ایجاد آرامش و رفاه باید ره آورد مدیریت شهری باشد.
وی در ادامه گفت: شهرداری نهادی است که سروکارش با مردم می باشد و باید روحیه خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیکر داشته باشد و بسترهای لازم را جهت جذب سرمایه گذاران فراهم نماید.
سرپرست فرمانداری خمینی شهر داشتن برنامه وتلاش در جهت حفظ اصالت و هویت شهر
کنترل ساخت وسازها،قانونمداری،حمایت از باغداران، اجرای طرح هادی بهبود عبور ومرور،توجه ویژه به مسائل فرهنگی واجتماعی،توسعه فضای سبز، توجه به طرح های گردشگری و تلاش درجهت ایجاد درآمد پایدار و اجرای طرح های مشارکتی با بخش خصوصی وحمایت از تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف را از الویت هایی شایسته توجه دانست.