رضایت 97 درصدی مسافران از اسکان نوروزی آموزش و پرورش خمینی شهر

ارسال در سایرعناوین

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال جدید با حضور رییس این اداره، شهردار و سرپرست فرمانداری تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن تشکر از فعالیت های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش با اشاره به نزدیک بودن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: باید کمیته ای با محوریت آموزش و پرورش، نماینده مدیران، نماینده فرمانداری و رییس شورای اسلامی شهرستان در رابطه با مراسم بزرگداشت روز معلم تشکیل شود و برنامه ای در شان معلمان اجرا گردد.
راعی به استفاده از یک استاد دانشگاه به خصوص در زمینه تخصص رشته های علوم تربیتی در جلسات شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش اولویت های این حوزه را با مشارکت معاونین در سال جدید معین کند. همچنین بهتر است جلسات شورای آموزش و پرورش هر ماه برگزار شود و اعضا پیشنهاداتشان را به دبیر شورا ارائه دهند تا جلسات پویاتری داشته باشیم.
گفتنی است در این جلسه معاون امور پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی در خصوص برنامه ریزی برای اسکان مسافران نوروزی گفت: 51 آموزشگاه در قالب مدارس الف وب برای این طرح آماده شدند که مدارس یاس، نسترن، امیرکبیر، داورپناه 26، دکتر میردامادی و شهید کریمی با تعداد 49 کلاس مدارس الف بودند. همچنین مدارس ب با تعداد 262 کلاس پذیرای مسافران نوروزی بودند.
مشفقی تعداد مسافران اسکان داده شده در مدارس خمینی شهر را 11300 نفر اعلام کرد و گفت: جذب این تعداد مسافر در تاریخ مدیریت آموزش و پرورش بی سابقه بوده است و خمینی شهر از این نظر در سال 96 بعد از نواحی شش گانه اداره آموزش و پرورش اصفهان، کاشان و شهرضا قرار گرفته است.
وی افزود: آموزش و پرورش کاشان از اصفهان نیز بیشتر گردشگر جذب کرده است و شهرضا نیز چون در ورودی استان قرار دارد، اسکان نوروزی آن زیاد است.
رییس آموزش و پرورش شهرستان نیز گفت: میزان رضایتمندی از اسکان نوروزی طبق نظرسنجی ها 97 درصد بوده است.
بدیهی افزود: امسال بیش از سه برابر نسبت به سه سال پیش جذب مسافر داشته ایم. ولی ما نمی توانیم بیش از اصفهان مسافر جذب کنیم چون اکثر مسافران وقتی به استان اصفهان می آیند می خواهند به شهر اصفهان بروند.