امام جمعه: با مردم مدارا كنيم

ارسال در سایرعناوین

 

emam-jomeامام جمعه خمینی شهر در مراسم عزاداری سازمان خدمات موتوری شهرداري به مناسبت اربعين حسيني در جمع مسؤولین و کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر خمینی شهر گفت: من از ادارات و ارگانهای دولتی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند می خواهم بیشترین مدارا را با مردم داشته باشند.

حجت الاسلام سالمي افزود: ارگانهای دولتی همچون نیروی انتظامی در اجرای قانون جدید تخلفات راهنمایی و رانندگی مردم را دلسرد نکنند و با مردم مدارا کنند و مراکز درمانی شهر ملاحظه مردم را بکنند و خلاصه همه تلاش كنند تا رضايت مردم حاصل شود.

 

وی خطاب به مسؤولین و کارکنان شهرداری گفت: شما بیشترین ارتباط را با مردم دارید لذا بايد تا حد توان در راستای اجرای قانون با مردم مدارا کنید. ما مخلص قانون هستیم ولی هر کدام از مسؤولین شهرستان تا می توانند از اختیارات قانونی خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند. مردم را پاس ندهیم و مثل توپ فوتبال با آنها رفتار نکنیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس افزود: بالاتر از خود انتخابات، رعایت تقوای انتخاباتی است. مردم ما کاملاً آگاه هستند و کاندیداها هم نبايد همديگر را تخريب كنند چرا كه تخريب كردن ديگران، نشانه عجز و ناتوانی انسانهای ترسو است.

وی خطاب به کاندیدا ها گفت: اگر حرفی برای گفتن دارید باید با شفافیت و بدون غیبت در مقابل مردم بگویید و حق دارید برنامه کاری خود را اعلام کنید و لازم نیست برای دیگران نظر بدهید.