رییس هیات فوتبال خمینی شهر معرفی شد

ارسال در سایرعناوین

به گزارش خبرنگار فرصت، رییس هیات فوتبال استان در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید هیات فوتبال شهرستان اظهار کرد: با توجه به سابقه مسوولیت و فعالیتم در فرمانداری شهرستان در سال های گذشته علاقه زیادی داشتم تا فوتبال خمینی شهر رشد کند ولی به دلیل مسائل مدیریتی داخلی و ناهماهنگی به وجود آمده فوتبال خمینی شهر راکد شده بود.


ابرقویی نژاد با اشاره به سابقه مسوولیتش در اداره هیات فوتبال استان گفت: در این مدت تلاش کردم تا فوتبال استان را به سمت توسعه در همه بخش ها ببرم.


وی با بیان اینکه فوتبال باید در بین شهرها و محلات مختلف خمینی شهر احیا و به جایگاه گذشته خود باز گردد گفت: زمین چمن خمینی شهر باید با همکاری و کمک شهرداری فعال شود و نباید برای احیای آن، خیلی روی کمک های دولتی حساب باز شود، با وضعیت مالی موجود دولت، دریافت کمک دولتی و استانی برای تکمیل زمین چمن خمینی شهر بعید است و برای تکمیل این طرح باید از کمک های مردمی و خیرین استفاده کرد.


فرماندار اسبق شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: خمینی شهر به دلیل مجاورت و چسبندگی با شهر اصفهان تحت تاثیر فشارهای منفی شهر اصفهان در مباحث مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قرار داشته و دارد و این فشارها را تحمل می کند.


وی بیان داشت: ورزش فوتبال می تواند شرایط منفی و فشارهای تحمیل شده به خمینی شهر در حوزه فرهنگی اجتماعی را تغییر دهد و به انسجام درونی مردم و مسوولین شهرستان کمک زیادی بکند.


وی با بیان سابقه فعالیت سیاسی اجرایی خود به عنوان فرماندار خمینی شهر گفت: در این سال ها علاقه زیادی داشتم تا فوتبال خمینی شهر رشد کند ولی به دلیل مسائل مدیریتی داخلی و ناهماهنگی به وجود آمده فوتبال خمینی شهر راکد و ساکت شده بود.

 

وی ابراز امیدواری کرد: رییس جدید هیات فوتبال بتواند اهداف و شرایط توسعه فوتبال و افزایش نشاط و شادابی شهرستان را فراهم کند.


رییس جدید هیات فوتبال خمینی شهر نیز در ادامه با اشاره به اینکه افتخار می کند که بتواند به فعال شدن فوتبال شهرستان کمک کند گفت: مدتی زیادی فعالیت ورزش فوتبال در خمینی شهر به یک حلقه مفقوده تبدیل شده بود باید با حمایت و تلاش همه فعالین جایگاه فوتبال دوباره احیا و پویا شود.


عبداله کیانی با بیان اینکه فوتبال خمینی شهر در کشور و استان حرف برای گفتن داشته است، افزود: تلاش من این است که بتوانم جایگاه گذشته فوتبال را باز گردانم. وی ادامه داد: اعتقاد دارم مباحث سیاسی در ورزش فوتبال جایگاهی ندارد و نیابد اجازه داد دیدگاه سیاسی وارد مباحث ورزشی و زمین فوتبال شود، تا موفقیت مطلوب کسب شود.


کیانی تصریح کرد: با ورود مباحث سیاسی به ورزش فوتبال، وقت ارزشمندی که در اختیار ما و اهالی فوتبال است از دست خواهد رفت.


اهالی و فعالین در ورزش فوتبال باید با یکدیگر تعامل و رفاقت داشته باشند، اعتقاد دارم در ورزش فوتبال قبل از رقابت باید رفاقت حاکم باشد.


کیانی بیان داشت: با ایجاد تعامل و رفاقت می توانیم جایگاه فوتبال خمینی شهر را در سطح استان و کشور ارتقا دهیم و به جایگاه گذشته خود باز گردانیم.


وی افزود: در یک ماه گذشته برنامه های مدون و متعددی برای ارتقا و احیای فوتبال خمینی شهر برنامه ریزی و در آینده اجرا خواهد شد.


کیانی بیان داشت: تلاش می کنیم با اجرای برنامه آموزشی و تخصصی برای مربیان، داوران فوتبال، تقویت کمیته انضباطی و تشکیل کمیته های مختلف داخلی در قالب برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شود.


وی در انتها گفت:ا نتظار داریم مسوولین اداره کل ورزش و جوانان هیات فوتبال استان در بخش مالی به ما کمک ویژه ای داشته باشند.