قطع آب استاديوم قدس در روز برگزاري مسابقات دانشجويان استان

ارسال در سایرعناوین

 

A0403381اول اینکه هفته گذشته مسابقات دانشجویان دانشگاه پیام نور استان به مناسبت سوم خرداد و میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) به میزبانی خمینی شهر و در رشته های بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شد که اتفاق جالب و تأسف باری در این زمینه رخ داد که موجبات تأسف ورزش دوستان را فراهم کرد.

ماجرا از این قرار است که اداره محترم آب و فاضلاب شهرستان در همان روز برگزاری مسابقات اقدام به قطع کردن آب استادیوم قدس به علت بدهی زیاد اداره تربیت بدنی به این اداره نمود. البته از تأثیر هدفمندی یارانه ها در این بدهی نباید گذشت اما بهتر نبود مسؤولان محترم و زحمتکش اداره آب برای قطع کردن آب یک مکان عمومی که میزبانی رقابتهای استانی را به عهده داشت، هماهنگی کوچکی می نمود؟!

 

اما مطلب دوم بحث برق سالن های ورزشی است كه خود حکایت جالبی است. هفته گذشته هیأت هندبال شهرستان که به همراه هیأت بوکس از سالن ورزشی مادر به صورت مشترک استفاده می کنند بر سر پرداخت پول برق با یکدیگر دچار مشکل شوند که با واسطه گری برخی مسؤولین از تعطیلی فعالیت هیأت بوکس در این سالن توسط هیأت هندبال جلوگیری شد. باید دید بالاخره تکلیف بحث انرژی اماکن دولتی که  با هدفمندی یارانه ها دردسرهای فراوانی ایجاد کرده چه زمانی روشن خواهد شد.