به رفع مشکلات افتخار آفرینان ورزشی کمک می کنیم

ارسال در سایرعناوین

طی مراسمی در فرمانداری از چهار بیمار خاصی که موفق به کسب رتبه های ورزشی شده بودند تجلیل شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مهدی حدادی، امیرعباس سعیدی، محدثه قزوینی زاده و عباسعلی مصیبی که چندی پیش با حمایت خیریه بقیت الله (عج) به مسابقات کشوری تنیس روی میز و بولینگ اعزام شده و با نشان های طلا، نقره و برنز بازگشتند به دعوت فرماندار راعی در سالن جلسات فرمانداری حاضر شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند. در این نشست صمیمی که با حضور مسئولان خیریه بقیت الله (عج)، خانواده های ورزشکاران و رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد، مدیرعامل خیریه گفت: آنچه بیش از هر چیز جامعه را به سمت سلامتی و نشاط می برد، ورزش است و همین ورزش است که بیماران خاص را از خمودگی و انزوا در امان می دارد.
عصیانی افزود: خیریه بقیت الله ویژه حمایت از بیماران خاص و پیوند عضو تا آنجا که در توان دارد زمینه رشد مددجویان را فراهم می آورد اما برداشتن این گام بلند بدون همکاری دستگاه های دولتی مقدور نیست.
وی با ابراز گلایه از دستگاه هایی که انتظار می رود خود در این زمینه پیشقدم بشوند، گفت: ما به عنوان یک سازمان مردم نهاد با افتخار در خدمت مددجویان هستیم اما از مسئولان شهرستان نیز انتظار داریم این خدمتگزاران بی جیره و مواجب را تنها نگذارند.


در ادامه سرپرست فرمانداری با تاکید بر اینکه خدمت به مردم خصوصا افتخار آفرینان وظیفه ماست و همه دستگاه ها باید در حد مقدوراتشان در این زمینه همکاری کنند، گفت: البته سازمان های مردم نهاد همیشه پیشرو بوده اند.
راعی ادامه داد: ما پیگیر مشکلات این افتخار آفرینان هستیم و تا آنجا که برایمان مقدور باشد تلاش می کنیم محرومیت 26 ماهه آقای عباسعلی مصیبی را کاهش دهیم.


یک روز قبل از اعزام به اسپانیا، حذف شدم
گفتنی است عباسعلی مصیبی بولینگ باز حرفه ای خمینی شهر تیرماه سال جاری در حالی که برای شرکت در مسابقات جهانی بولینگ که در اسپانیا برگزار می شد، کاملا آماده بود یک روز پیش از اعزام از حضور در این بازی ها محروم شد.
مصیبی در نشست صمیمانه ورزشکاران با مسئولان شهرستان دراینباره گفت: خیلی تمرین کرده بودم تا توانستم مجوز حضور در بازی جهانی اسپانیا را به دست آورم. از آذرماه سال گذشته تا تیرماه امسال چهار اردوی نفس گیر را پشت سر گذاشتم و حدود شش میلیون تومان هزینه کردم. قرار بود 118 ورزشکار از ایران برای مسابقات جهانی بولینگ ویژه بیماران خاص و پیوند عضو به اسپانیا اعزام شوند اما یک روز قبل از اعزام خبر دادند که اسپانیا از پذیرش همه ورزشکاران معذور است و 40 نفر حذف خواهند شد و از قضا نام بنده هم در این فهرست بود. وی ادامه داد: زمانی که اعلام شد 40 نفر حذف شده اند حتی یک نفر از مسئولان فدراسیون یک دلجویی زبانی هم از ما نکرد و ما دست از پا درازتر برگشتیم.
بعد از آن همگی در فضای مجازی اعتراضاتمان را مطرح کردیم و بنده در مصاحبه با شبکه 5 گفتم که اگر فدراسیون بیماران خاص یک ماه زودتر برای انجام کارهای قانونی اعزام، اقدام می کرد اسپانیا نمی توانست زیرش بزند.
مصیبی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه فدراسیون او را به مدت 26 ماه از حضور در مسابقات ورزشی داخلی و خارجی محروم کرده است، از مسئولان خواست پیگیر شوند مدت زمان محرومیتش تخفیف یابد تا دست کم فرصت شرکت در بازی های جهانی انگلیس را از دست ندهد.