خمینی شهر به زمین ورزش های ساحلی نیاز دارد

ارسال در سایرعناوین

روسا و نایب روسای هیئات ورزشی با رییس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از مسوولان محلی نشست مشترک برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این نشست رییس اداره ورزش و جوانان از حضور روسای هیات های ورزشی تشکر کرد و گفت: ورزش شهرستان از قابلیت های زیادی برخوردار است.
مرادیان افزود: این گردهمایی به صورت مستمر برگزار خواهد شد و موضوع نشست اول مطرح کردن مشکلات هیات هندبال است.


در ادامه جلسه رییس هیات هندبال شهرستان، زمین ورزش های ساحلی را یکی از نیازهای مبرم خمینی شهر دانست و افزود: برگزاری مستمر نشست های شورای ورزشی موجب ارتباط بیشتر روسای هیات ها با مسوولان شده و بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد.
سیدمجتبی میردامادی ضمن تشکر از حمایت های مسوولان خواستار افزایش این حمایت ها شد.


فرماندار نیز در این نشست با بیان اینکه چندی پیش خیرین ورزش یار خمینی شهر توانستند در مدت 5 ماه ورزشگاه اسفریز را احداث کنند به کمک های بی دریغ مردم این شهر به ساخت بیمارستان ساعی نیز گریزی زد و گفت: ما به عنوان خادمان این مردم شرمنده خیّران هستیم.
رضوانی در ادامه از برگزاری این جلسه ابراز رضایت کرد.


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: نصب بنرهای تجلیل از ورزشکاران افتخار آفرین در جای جای این شهر نشان از ظرفیت های زیاد ورزشی در خمینی شهر دارد.
آزاد افزود: ووشو کاران خمینی شهری با کسب مدال های رنگارنگ جهانی، نماد قدرت و اقتدار ورزش خمینی شهر در کشور و استان هستند.


لازم به ذکر است خیرین ورزش یار، شهردار، تعدادی از اعضای شورای شهر، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی و سرهنگ ابراهیمیان رییس بسیج ورزشکاران در این نشست که در سالن بصیرت شهرداری برگزار شد، حضور داشتند.