جشن بزرگ ستارگان ورزشی برگزار شد

ارسال در سایرعناوین

جشن بزرگ ستارگان ورزشی برای تجلیل از دانش آموزانی که مقام های کشوری و استانی کسب کرده اند، برگزار شد. مشاور ورزشی رییس آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار فرصت آنلاین گفت: امسال مسابقات منطقه با حضور 400 دانش آموز برگزار شد که 27 تیم به استان اعزام شدند و 23 تیم حائز رتبه ی اول تا سوم شدند.


میردامادی افزود: از بین این دانش آموزان 64 دانش آموز و مربی در تیم استانی به مرحله مسابقات کشوری راه پیدا کردند. در این مراسم همچنین از معلمان بازنشسته درس تربیت بدنی و کلیه فعالان تربیت بدنی آموزش و پرورش تقدیر شد.

در این مراسم به صورت ویژه از علیرضا حاج هاشمی که سال گذشته موفق شد در اولین حضورش در مسابقات دو و میدانی کشوری به مقام دوم دست یابد، تقدیر شد. پناهی مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش در توضیح این خبر گفت: حاج هاشمی از دانش آموزان پایه متوسطه اول که در چند ماهه اخیر تحت نظر یک مربی خصوصی به سختی به تمرین
می پردازد در تمام مسابقات آزمایشی رکورد کشوری زده و انتظار می رود در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی نامش در میان اعضای تیم ملی دو میدانی بدرخشد.


لازم به ذکر است که در این مراسم فرماندار، شهردار، معاونان اداره کل آموزش و پرورش و رییس اداره تربیت بدنی مدارس استان حضور داشتند. 

SETAREGAN 2