زنده شدن بسکتبال استان اصفهان با جشنواره میکرو

ارسال در سایرعناوین

 برگزاری جشنواره میکرو بسکتبال می€Œتواند موجب زنده شدن این رشته در سطح استان اصفهان شود.به گزارش فرصت آنلاینمحسن صادق€Œزاده امروز در گفت€Œوگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشنواره میکرو بسکتبال برای نخستین بار در استان اصفهان برگزار شد که توسعه و استعدادیابی در این رشته را دنبال می€Œکند.

به گفته وی برپایی این جشنواره بسکتبالی نشان€Œدهنده حرکت رو به رشدی است که هیئت بسکتبال استان اصفهان با همکاری هیئت€Œهای شهرستانی در رده پایه در دستور کار قرار داده است.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان با بیان اینکه چرخه فعالیت€Œهای بسکتبال طی دو سال گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته است، یادآور شد: شرکت حدود یکصد و شصت بسکتبالیست زیر 11 سال از شهرستان€Œهای مختلف استان، در جشنواره میکرو بسکتبال این مسئله را تأیید می€Œکند.

وی تأکید کرد: هیئت€Œهای شهرستانی در توسعه بسکتبال اهمیت زیادی دارند و حرکت خوبی در شهرستان€Œها آغاز شده است، طی دو سال اخیر سعی کردیم شهرستان€Œها را نیز در برگزاری و میزبانی مسابقات و هم در بحث آموزش درگیر کار کنیم.

صادق€Œزاده برگزاری جشنواره میکرو بسکتبال را در راستای پشتوانه€Œ سازی برای ورزش استان دانست و یادآور شد: نخستین جشنواره میکرو بسکتبال استان اصفهان با حضور 15 تیم از شهرستان€Œهای کاشان، نجف€Œآباد، مبارکه، خمینی€Œشهر، فلاورجان، اصفهان و لنجان به میزبانی شهرستان نجف€Œآباد برگزار شد.

پیشکسوت بسکتبال اصفهان حضور پررنگ خانواده€Œها به€Œعنوان مشوقان اصلی ورزشکاران در محل برگزاری جشنواره را نکته مهمی عنوان کرد و گفت: با کمک شهرستان€Œها، جشنواره میکرو بسکتبال باکیفیت بسیار خوب از لحاظ تعداد گروه€Œهای شرکت€Œکننده و از نظر کیفی برگزار شد و در طول برگزاری جشنواره، شاهد نمایش زیبای آینده€Œداران بسکتبال اصفهان و کشور بودیم.