ماجرای درگیری بسکتبالیست های اصفهان و خمینی شهر چه بود؟

ارسال در سایرعناوین

بازی پایانی مسابقات قهرمانی بسکتبال اصفهان بین تیم €Œهای خمینی شهر و سپاهان توزین در ورزشگاه تختی برگزار شد و در نهایت 99 بر 86 به سود سپاهان توزین پایان یافت. 


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین این خبر در پایگاه های خبری کشوری انعکاس وسیعی یافت اما نه به آن علت که نتایج نهایی جام رمضان در یک استان مورد توجه آنها باشد بلکه این خبر به دلیل حادثه ای که در جریان بازی رخ داد، انعکاس وسیعی یافت. به گفته رییس سابق هیات بستکبال شهرستان که خود به تماشای بازی دعوت شده بود و در سالن حضور داشت سپاهان توزین با 20 امتیاز اختلاف از تیم ما جلو بود و زمانی که اختلاف به 9 امتیاز رسید و پس از خطایی که از بازیکن ما سر زد، بازیکن تیم سپاهان به وی حمله کرد و وقتی یکی از بازیکنان ما به سمت آن دو نفر رفت ناگهان بقیه بازیکنان و نیمکت نشینان تیم اصفهان به بسکتبالیست های خمینی شهر حمله ور شدند. جعفر اعلایی ادامه داد: در این موقع ما همراه دیگر پیشکسوتان وارد زمین شدیم و آنها را از هم جدا کردیم و بعد از اخراج کلیه بازیکنان دو تیم، مسابقه با ذخیره های دو تیم ادامه یافت. این پیشکسوت بسکتبال شهرستان در پایان گفت: برای من عجیب است که خبرگزاری های کشوری این چند روزه مرتب با بنده و رییس هیات و بازیکنان تماس می گیرند و از درگیری اتفاق افتاده سوال می کنند و ما در جواب تاکید می کنیم که اتفاق مهمی رخ نداده است اما سوالی که برای ما پیش آمده این است که این خبرگزاری ها برای انعکاس همه خبرها اینقدر از خود پیگیری و تلاش نشان می دهند یا در مورد خبرهایی از این دست چنین واکنش هایی دارند. 

گفتنی است اولین بار خبرگزاری فارس اقدام به انتشار خبری در اینباره به عنوان «درگیری فیزیکی در فینال جام رمضان بسکتبال اصفهان» که هیات بسکتبال استان اصفهان در پاسخ به آن جوابیه ای منتشر کرد.