تعداد ورزشکاران سازمان یافته ما در فوتبال افزایش یافته است

ارسال در سایرعناوین

و طبق نظر کارشناسان بهتر بود که زمین چمن ترمیم می شد اما بنابر نظر مسئولین قبلی زمین چمن تخریب شد. ما از همان سال عملیات ساخت زمین چمن را آغاز کردیم. اعتباری که برای این طرح در زمان تخریب در نظر گرفته شده بوده است 85 میلیون تومان بوده که 60 میلیون تومان آن جذب شده و فقط تا مرحله خاکبرداری جوابگو بوده است.


سال بعد به دلیل مشکلات مالی دولت بودجه زیادی برای این امر اختصاص پیدا نکرد. سال گذشته در جلساتی که داشتیم مقرر شد به دلیل اینکه دریافت اعتبارات دولتی برای بازسازی زمین چمن مدت زیادی طول خواهد کشید، از کمک خیرین استفاده کنیم. انجمن خیرین ورزش یار شهرستان اولین و تنها انجمن خیرین ورزش یار دارای مجوز در بین شهرستان های کشور است که در این مورد به کمک ما آمد. در این جلسه مقرر شد که نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی از طریق اعتبارات ملی مبلغ150 میلیون تومان هزینه را تامین نمایند که مبلغ مورد نظر از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان واریز گردیده و خیرین بزرگوار و شهرداری و شورای اسلامی محترم خمینی شهر مابقی آن در حدود 150 میلیون تومان را تامین نمایند همچنین قراردادی منعقد شد و در آن شهرداری به عنوان پیمانکار انتخاب شد.


خوشبختانه اعتبارات جذب شد و زمین چمن الان آماده بذر پاشی است. قرار بود کشت پاییزه انجام شود اما به دلیل خشکسالی چاه آب زمین چمن خشک گردیده و 80 میلیون تومان دیگر نیاز است تا حلقه چاه جدیدی حفر شود که در حال حاضر نیز در پی کسب مجوز قانونی جهت حفر چاه جدید هستیم و انشاالله کشت بهاره خواهیم داشت و بعد از کشت بنابر نظر کارشناس زمان بهره برداری مشخص می گردد.


وی درباره تعطیلی فوتبال شهر در دو سال اخیر گفت: ما در این چند سالی که زمین چمن تخریب شده بود فوتبال را در حد توان به بهترین نحو اداره کردیم به طوری که تعداد ورزشکاران سازمان یافته ما در این رشته افزایش یافته است. ما در دو سال اخیر مسابقات جام رمضان را برگزار کردیم که در سطح استان بی نظیر بود، همچنین در مسابقات مختلف فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا ویژن در لیگهای مختلف استان نمایندگان بسیار خوبی داریم که در حال حاضر بصورت فعال و با حمایت اداره ورزش و جوانان در مسابقاتشان شرکت و برای شهرستان افتخار آفرینی می کنند.


وی در ادامه پیرامون عدم بهره گیری از زمین های اطراف افزود: ما در شهرهای درچه ، کوشک و اصغرآباد نیز زمین چمن داریم که فعال است و مسابقات در آن برگزار می گردد.


در خمینی شهر زمین چمن های وازیچه و دستگرد نیز هستند که به علت بعد مسافت بعد از تخریب زمین چمن استقبال چندانی از آنها صورت نگرفت ولی برای ساکنان همان مناطق آماده است و مرتبا مورد استفاده علاقه مندان می باشد علاوه بر آن اداره و هیات فوتبال آماده برگزاری مسابقات فوتبال در آن هستند.
زمین چمن های دانشگاه صنعتی و دانشگاه آزاد نیز هستند و متعلق به هر دو دانشگاه می باشند.


ما در این چند وقت علاوه برساخت زمین چمن جدید وظیفه حفظ و ترمیم سایر زمین چمن ها را نیز داشته ایم.در کنار آن سه زمین چمن مصنوعی در شهر داریم از جمله زمین چمن اداره کارگران در منظریه و زمین چمن استادیوم و زمین چمن ورزشگاه مالک اشتر آموزش و پرورش که ظرفیت برگزاری فوتبال8-7 نفره را دارا هستند.


وی درخصوص وضعیت مدارس فوتبال نیز گفت: این یک کار خصوصی است و اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال وظیفه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت آنها را دارند.
وی در پایان پیرامون وضعیت رییس هییت فوتبال نیز گفت:


ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران قبلی اکبر امیریوسفی به عنوان رییس جدید هیات  و نوروزی که از فرهنگیان و فوتبالیست های شهر است به عنوان دبیر هیات انتخاب شد. انتظاری که ما و مسئولین استان از آقای امیریوسفی داریم این است که با استفاده از حداقل امکانات و بهره مندی از تمامی نیروهای متخصص و دلسوز و با استفاده از توانمندی و تجربیات ارزنده ای که خودشان در این خصوص دارند و با هماهنگی با هیات فوتبال استان این رشته پر طرفدار و جذاب را اداره کنند.