جام فوتسال رمضان و فينال عليحده اش

ارسال در سایرعناوین

 

name2پس از گذشت تقریباً یک هفته از ماه رمضان، فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان خمینی شهر در سالن انقلاب برگزار شد.

با مسجل شدن ناکامی تربیت بدنی و هیأت فوتبال در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ های پایه و بزرگسالان خمینی شهر همگان منتظر جام رمضان با کیفیت بالا بودند و صد البته این اتفاق افتاد و هیأت فوتبال با سرپرست جدید آن تا حدود زیادی در برگزاری این مسابقات موفق بودند اما اتفاقات تلخ دیدار پایانی جای سؤال های بسیاری باقی گذاشت.

 

اولین نکته جالب توجه زمانی بود که مسؤولان مسابقات در حین مسابقات مقدماتی بلیط هایی با کیفیت بالا را فروحته اما در دیدار پایانی بلیط های سال گذشته (رمضان 89) را بفروش رساندند. با ورود به سالن شور و هیجان خاصی در سرتاسر سکوها و زمین مسابقه به چشم می آمد تا حدی که تماشاگران به صورت دو دسته مختلف جو سالن را پر سر و صدا کرده بودند.

در جایگاه روبروی تماشاگران صندلی های فراوانی منتظر حضور مهمانانی بودند که به نظر می رسید ساعت برگزاری مسابقه را فراموش کرده اند.

با آغاز مسابقه ورود مهمانان نیز شروع شد و با حضور نماینده و فرماندار و البته هیأت همراه او جمع سیاسیون شهرستان جمع شد تا نه تنها سیاسی ترین مسابقه فوتبال شهرستان در سالهای اخیر رقم بخورد بلکه قدرت سیاسی مسؤولان فعلی هیأت فوتبال شهرستان به نمایش در آید.

رؤسای سابق هیأت فوتبال، برخی پیشکسوتان، نماینده هیأت فوتبال استان و سایر میهمانان با گذشت دقایقی به محل برگزاری مسابقه رسیدند البته رئیس تربیت بدنی نیز از ابتدا در سالن حضور داشت. نکته جالب توجه اما زمانی رقم خورد که رئیس کمیته فوتسال به عنوان متصدی برگزاری مسابقات فوتسال آخرین میهمانی بود که با گذشت 10 دقیقه از زمان بازی خود را به سالن مسابقه رساند. در این میان تکاپوی سرپرست هیأت فوتبال در برگزاری مسابقه به نحو احسن قابل توجه بود. بعضی از مسولین و میهمانان سیاسی نیز بیشتر مشغول صحبت با سایرین بودند تا تماشای مسابقه و در واقع تنها حضور فیزیکی در ورزشگاه داشتند. مسابقه پر برخورد دو تیم با تساوی به پایان رسید و کشیدن مسابقه به ضربات پنالتی آغاز جنجال بود. بعد از یکی از ضربات پنالتی و اعتراض دروازه بان، تماشاگران نیز تحریک شده و شروع به اعتراض کردند و کار به جایی کشید که با پرتاب انواع و اقسام وسایل از جمله سطل زباله به داخل زمین وضعیت اسف باری در زمین مسابقه رقم خورد. این پایان کار نبود و حتی عوض کردن محل زدن ضربات پنالتی نیز کارساز نشد و باعث شد تماشاگران دو تیم با برخوردهای فیزیکی آن هم در مقابل چشمان مسؤولان صحنه های عجیبی به وجود آوردند. وقفه 15 دقیقه ای به هر ترتیب تمام شد و ضربات پنالتی در نامطمئن ترین وضع ممکن نواخته و قهرمان مسابقات مشخص شد. اهدای جوایز اما جالب توجه تر از درگیری ها بود و حاضرین در سالن با واژه های جدیدی نیز آشنا شدند: از جمله لقب عجیب "پیشکسوت ترین" بازیکن. در پایان نیز هیأت فوتبال رکورد اهدای جوایز را با تقدیم انواع و اقسام جوایز به منتقدان، فعالان و مسؤولان شکست و می توان گفت دل همه را بدست آورد. به هر حال مسابقات جام رمضان امسال که با یاد شهدای ورزشکار برگزار شد منهای دیدار پایانی نمره قبولی را برای هیأت فوتبال به همراه داشت که مسؤولان آن زحمات زیادی را در برگزاری آن متحمل شدند.