فرصت تريبوني است براي طرح مطالبات ورزشي شهرستان
از زمان ظهور ورزش و سازماندهی شدن آن، بحث اطلاع رسانی و تبلیغات مهمترین اصل تجاری آن محسوب می شده و این امر با چاپ اولین اخبار و مقالات ورزشی شکل واقعی به خود گرفت. در عصر ارتباطات و فن آوری، ورزش نیز نیاز به اطلاع رسانی را حس کرد تا جایی که امروز پرفروش ترین روزنامه ها و پربیننده ترین سایت ها و برنامه های تلویزیونی را به خود اختصاص داده است.
پس از رسانه های صوتی و تصویری، مهمترین رابط ورزش و مردم، رسانه های کاغذی است که رابطه بین مردم، ورزش و مسؤولین ورزشی را مدیریت می کند. اما به واقع کار و فعالیت ورزشی در تمامی نقاط دنیا متفاوت است. شاید در آرمان گرایانه ترین حالت ارتباط تنگاتنگ مردم با ورزشی نویسان، اطلاع رسانی مسؤولین به ورزشی نویسان و انعکاس صحیح و دقیق مطالب توسط اهالی قلم ورزشی متصور شود اما به واقع این گونه نیست. دوست داشتیم امروز آزادانه انتقاد می کردیم و فریاد می زدیم که بعضی از دوستان درست در روز جهانی ورزشي نویسان عوض یک تبریک خشک و خالی، اصطلاح «ما نباید به شما جواب بدهیم!!» را به کار می برند!
جمله فوق نه تنها توهین به يك رسانه مردمی است بلکه توهین به مردمی است که دوستان فراموش کرده اند حق و حقوق خود را از بودجه آنها کسب می کنند. ورزشي نویس بودن در خمینی شهر مشکل است چون مردم در مطالبه خواسته هایشان کم توقع هستند، چون مردم ورزش را به دید تفریح می نگرند و هزاران دلیل دیگر. و این امر باعث شده که به خبرنگاران ورزشی کم توجهی گردد. ما البته به وظیفه خود واقفیم و معتقديم تریبونی که اکنون به همت دوهفته نامه فرصت در اختیار ورزش دوستان شهرستان قرار گرفته تریبون شخصی نیست بلکه مکانی است برای بازگویی هر آن چه که ورزشکاران و ورزش دوستان مطالبه می کنند.
ستون میدان دوهفته نامه فرصت امروز تبدیل به صفحه ای شده که هدف از آن تعریف و تمجید بی دلیل و ارائه آمار عملکرد دوستان نیست بلکه فضایی است برای اطلاع رسانی نقاط قوت مسؤولان و نقاط ضعف برای حل آن. امیدواریم در آینده ای نزدیک هم ورزش پر رونقی داشته باشیم و هم شهر ورزشکاری؛ چه اینکه امروز دنیا سلامت و شادابی را در ورزش جستجو می کند.