فوتسال شهرستان در هاله اي از ابهام

ارسال در سایرعناوین

 

footsalبا اوج گرفتن شایعه تعطیلی یکساله فوتبال خمینی شهر، بیشتر نگاه ها معطوف به کمیته فوتسال شهرستان شده تا با اعلام آمادگی برای برگزاری مسابقات فوتسال روح تازه ای در کالبد فوتبال شهرستان بدمد. اما به نظر می رسد کمیته فوتسال هنوز هم حکم محله برو و بیا را دارد.

یعنی یک روز رئیس این کمیته استعفا می دهد و روز دیگر این استعفا پذیرفته نمی شود.

 

از زمان تأسیس این کمیته، مسابقات فوتسال جام رمضان سال گذشته و پس از چند سال وقفه برگزار شد اما با گذشت نزدیک به نه ماه از آن زمان به نظر می رسد مسئولان این کمیته وظیفه اصلی خویش را فراموش کرده اند. در حالی که هر از چند گاهی یک دوره مسابقات در زمین های آسفالت و حتی خاکی شهرستان برگزار می شود و استقبال فوق العاده ورزشکاران را نیز به همراه دارد هیچ فعالیتی از سوی کمیته فوتسال شهرستان دیده نمی شود. برای برطرف کردن این ابهامات به سراغ مرتضی احمدیان رئیس کمیته فوتسال شهرستان رفتیم. احمدیان که به نظر آماده چنین سوالی بود، سفره دلش را باز کرد و به بیان بسیاری از ابهامات به جا مانده از ماه رمضان سال گذشته پرداخت. او گفت: اداره تربیت بدنی سال گذشته سالن انقلاب را در آستانه افتتاحیه مسابقات به بهانه آماده نشدن این سالن از ما گرفت و باعث شد کمیته فوتسال هزینه گزافی را برای اجاره کردن سالن تلاش متقبل شود. در حالی که در همان شب افتتاح مسابقات در سالن تلاش، سالن انقلاب به بهره برداری رسیده بود. وي افزود: تربیت بدنی همچنین در آستانه بازی نیمه نهایی با همکاری مسئولان سالن تلاش اقدام به سنگ اندازی کرد تا جایی که سرنوشت مسابقه تا دقایقی پیش از شروع نیز در هاله ای از ابهام قرار داشت. البته احمدیان درد دل های بسیاری پیرامون مشکلاتش در برگزاری مسابقات کردکه قرارشد به رسم امانت پیش ما باقی بماند.

اما نکته جالب زمانی بودکه احمدیان در پاسخ به عدم برگزاری لیگ فوتسال که قول آن را پیش از این داده بود گفت: معلوم نیست آیا تربیت بدنی حاضر به همکاری با هیئت فوتبال وکمیته فوتسال خواهد شد یا همان کم لطفی های سابق صورت خواهد گرفت.

به هر روی به نظر می رسد در حالی که عده ای علاقمند در حال برگزاری مسابقات در زمین های آسفالت شهرستان هستند می توان و باید اقدام به سازماندهی و تحت پوشش قرار دادن آنها نمود. براستی تدبیر هیئت فوتبال برای تابستان پرحرارت جوانان چیست؟ البته قضاوت با شما که در این میان مقصر واقعی چه کسی است؟