ورزشکاران خمینی شهری سکوهای اول تا سوم مسابقات کشوری را درنوردیدند

ارسال در سایرعناوین

دو نوجوان ووشوکار خمینی شهر باز هم گوی سبقت را از حریفان خود ربودند و دو مقام اولی مسابقات انتخابی قهرمانی ووشوی کشور را که در مشهد برگزار شد، از آن خود کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مهدی خانی با کسب 9 امتیاز نشان طلای فرم نن دائو را به خود اختصاص داد. این ووشوکار همچنین در مسابقات انتخابی تیم ملی در فرم نن گون نشان برنز را بر گردن آویخت. علی شکروی نیز با کسب 8.65 امتیاز به مدال طلای فرمی دیگر دست پیدا کرد.


بر اساس همین گزارش، شکیبا سلطانی بانوی مچ انداز خمینی شهری نیز عنوان نایب قهرمانی مسابقات انتخابی قهرمانی کشور را به نام خود ثبت کرد.
نام دنیا آقامحمدی نیز در میان بانوان اصفهانی که عنوان نایب قهرمانی واترپلوی کشور را به خود اختصاص دادند به چشم می خورد. دینا آقامحمدی نیز در مسابقات لیگ شنای استان کرال پشت بر سکوی سوم ایستاد.


اما کسب رتبه های ورزشی خمینی شهری ها به نوجوانان و جوانان ختم نشد بلکه بیژن خالویی و مهرداد افضلی پیشکسوتان هندبالیست شهر ما نیز به مسابقات پیشکسوتان کشور در سبزوار اعزام شدند.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مسابقات مینی والیبال استان نیز از حضور خمینی شهری ها خالی نماند و تیم والیبال خمینی شهر الف به مربیگری افسانه اخوان و مهسا محمدى فرد قهرمان جشنواره استعداد يابى مينى واليبال دختران استان شد.


اما این تنها بازیکنان خمینی شهر نیستند که بهترین عناوین مسابقات کشوری و استانی را به نام خود ثبت می کنند،
محمدرضا ماندگاری در مسابقات خردسالان و نونهالان شهرستان لنجان عنوان داور نمونه را از آن خود کرد.