باشگاه ثاراله فاتح جام تکواندو مولی الموحدین شد

ارسال در سایرعناوین

مسابقات جام مولی الموحدین در زمین اسکیت بوستان پیروزی به همت هیات تکواندو، اداره ورزش و جوانان و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برگزار شد. مسئول روابط عمومی هیات تکواندو دراینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: این دور از مسابقات ویژه آقایان و در چهار رده سنی در بخش خردسالان، چهار رده سنی در بخش نونهالان و دو رده سنی در بخش نوجوانان با شرکت 100 تکواندوکار برگزار شد. پورمحمد افزود: این مسابقات به مدت سه شب از 29 خرداد ماه تا 1 تیر ماه به طول انجامید و در پایان تیم های "ثاراله"، "قدس" و "نام آوران" به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در پایان نیز محمدرضا ماندگاری، حجت اله صفاریان و محمد شفیعی به عنوان داوران نمونه معرفی شدند.

 photo 2017 06 25 08 07 50
رییس هیات تکواندو استان نیز دراینباره گفت: سطح بازی های جام مولی الموحدین به صورت بسیار مطلوب بوده و نکته قابل توجه این مسابقات استقبال قابل توجه عموم مردم از تماشای این مسابقات است. رستم شیرازی همچنین از فضای مناسب جهت برگزاری مسابقات گفت و از همکاری مسوولین شهرستان تشکر کرد. وی افزود: خمینی شهر یکی از قدیمی ترین پایگاه های تکواندو استان است و دومین باشگاه تکواندو استان تحت نظر استاد شهید محمد قورچانی در خمینی شهر تاسیس شده است. رئیس هیات تکواندو استان افزود: خمینی شهر در زمینه ورزش تکواندو از توان بالایی برخوردار است و داشتن چند قهرمان جهان و چندین داور بین المللی در این رشته ورزشی خود نماد قدمت این ورزش در این شهرستان است.


اجرای فرم ابداعی و فرم پومسه توسط محمدمهدی قصری و فاطمه راستی از نونهالان مقام آور کشوری حسن ختام آیین اختتامیه این دور از مسابقات شد.
گفتنی است در بخشی از این برنامه از برگزار کنندگان تقدیر به عمل آمد.