احداث ورزشگاه اسفریز در عرض 5 ماه!

ارسال در سایرعناوین

عملیات احداث ورزشگاه شهدای اسفریز که کلنگش اردیبشهت ماه به زمین زده شد، به مرحله پایانی رسید. مسوول ساخت این ورزشگاه ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: از مدتی پیش به دلیل نیاز منطقه به ورزشگاه به دنبال جانمایی برای تاسیس ورزشگاه بودیم که به لطف الهی قطعه زمینی با کمک ورثه مرحوم نصراله فخاری و همسر مرحومش در اختیار این طرح قرار گرفت. حاج علی فخاری افزود: کار ساخت را در این زمین 3 هزار و 100 متری از اردیبهشت آغاز کردیم و پس از برق کشی و نصب کفپوش ها آن را به بهره برداری خواهیم رساند.

 photo 2016 09 18 12 41 01
این جانباز 70 درصد با بیان اینکه عملیات ساخت این سالن چند منظوره (فوتبال، والیبال و بسکتبال) که در 1500 متر از این زمین به اجرا درآمد همراه با رختکن، سرویس بهداشتی و ساختمان اداری که در 500 متر از این زمین اجرا شد در مجموع یک و نیم میلیارد هزینه در برداشت، گفت: کل این هزینه توسط خیرین از جمله سنگبری دارها و همچنین کامیون دارهای محله اسفریز تامین شد. وی همچنین مسوولان شهر از جمله فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر را نیز به خاطر همکاری ها و همراهی هایشان مورد تقدیر قرار داد.
فخاری با اعلام اینکه برای قطعه زمین باقی مانده نیز طرح هایی داریم که در آینده به اجرا درخواهیم آورد، تاکید کرد: به جرات می گویم ورزشگاه شهدای اسفریز تنها ورزشگاه در کشور است که در این مدت زمان کم و با کمترین هزینه به بهره برداری می رسد.