سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان به خمینی شهر آمد

ارسال در سایرعناوین

سرمربی اسلوونیایی تیم €Œملی دوچرخه€Œسواری کوهستان به دعوت شهرداری، سازمان رفاهی تفریحی و هیات دوچرخه سواری خمینی شهر میهمان شهر ما شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، پریموث اشترانکار با همراهی رییس هیات دوچرخه سواری و معاون اداره ورزش و جوانان و جمعی از دوچرخه سواران از پیست دوچرخه سواری منطقه گردشگری لادر و خانه تاریخی سرتیپ بازدید کرد.


وی در بازدید از پیست لادر گفت: وسعت این پیست بسیار مناسب است و این گنجایش را دارد که به سه قسمت آموزشی، بانوان و حرفه ای تبدیل شود. سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با بیان اینکه این پیست تا رسیدن به مرحله بهره برداری راه زیادی در پیش دارد برای کمک به اجرای این طرح اعلام آمادگی کرد.


پریموث اشترانکار در بازدید از خانه تاریخی سرتیپ نیز گفت: مکان های شهری را دوست ندارم اما از مکان های تاریخی لذت می برم. خانه تاریخی سرتیپ نمادی از تاریخ کشور ایران است و من از دیدن این اثر تاریخی لذت بردم.

photo 2016 08 22 14 01 55
رییس هیات دوچرخه سواری نیز در این بازدید با بیان اینکه هیات دوچرخه سواری خمینی شهر در جایگاه سوم استان قرار دارد، گفت: با دستور شهردار پیست دوچرخه سواری کوهستان در منطقه گردشگری لادر احداث شده است و دوچرخه سواران هفته ای یک روز در این پیست مشغول تمرین هستند. مهندس صفار افزود: برای رفع نواقص این پیست از سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت کردیم تا نواقص پیست را با نظرات کارشناسانه بیان کند. وی افزود: جهت برطرف کردن نواقص پیست اقدام خواهیم کرد و با هماهنگی هایت دوچرخه سواری استان در یکی دو ماه آینده میزبانی مسابقات دوچرخه سواری استان را بر عهده خواهیم گرفت.