گروه تواشیح مِسک خمینی شهر مهمان شبکه پنج سیما بود

ارسال در سایرعناوین

تواشیحی که در این برنامه صبح جمعه به صورت زنده از شبکه پنج سیما و شبکه شما پخش می شد، توسط استاد مجتبی مینوتن آهنگسازی شده بود و اشعار فارسی آن را یکی از اعضای گروه به نام مهدی حسن پور سروده است.

این تواشیح به سرپرستی سجاد هاشمیان دانشجوی رشته الهیات دانشگاه پیام نور اصفهان و توسط امید تیموری طلبه حوزه علمیه قم، رسول خدایی کارشناس رشته زیست شناسی و مسؤول آموزش عمومی مؤسسه مهد قرآن خمینی شهر، محمد امین روشن ضمیر کارشناس رشته عمران دانشگاه صنعتی، حمزه کیانی فارغ التحصیل رشته حقوق دانشگاه رضوی و مسؤول آموزش مرکز ثامن الائمه خمینی شهر، مسعود صرامی کارشناسی رشته مکانیک و مسؤول آموزش جامعه قاریان و حافظان خمینی شهر اجرا گردید.

گروه تواشیح مِسک در سال 1389 به همت تعدادی از قاریان و حافظان برتر شهرستان خمینی شهر تشکیل شد و تاکنون موفق به کسب رتبه های اول و دوم مرحله استانی مسابقات حج و اوقاف و رتبه سوم مرحله کشوری مسابقات دانشجویی شده است.

لازم به ذکرست نام «مِسک» برگرفته از آیه 26 سوره مطفّفین به معنای «مُشک» نام یکی از چشمه های بهشتی می باشد. اطلاعات بیشتر را می توانید از نشانی اینترنتی www.meskgroup.com و meskgroup.blogfa.com دریافت کنید.