مشاهیر و مفاخر شهر در برابر دیدگان مردم

ارسال در سایرعناوین

شهرستان خمینی شهربزرگان ونخبگان در رشته های مختلف علمی وفرهنگی و دینی وورزشی وامور خیریه وکار آفرینی ومدیریتی فراوانی دارد ولی شناخت ساکنین از آنها کم ومحدود است، چرا که معرفی نشده اند ویا به درستی معرفی نگردیده اند، بنابراین لازم است به اشکال مختلف معرفی گردند.


قطعا گام اول برای معرفی این عزیزان شناسایی آنها توسط محققین است ولی در گام های بعدی باید با استفاده از روشهای مختلف وتجارب شهرهای دیگر ازموثرترین وبه روز ترین روش ها برای شناساندن آنها به شهر وندان بهره جست.


دایرکردن موزه،نصب تابلوهای معرف در اماکن فرهنگی مانند کتابخانه ها ومدارس، چاپ معرفی نامه وتصاویر در تقویم هایی که موسسات محلی وبومی مانند قرض الحسنه ها آنها را منتشر می کنند، ساخت تندیس ونصب در پارکهاوورودی اماکن مهم و...از جمله این روش ها می باشد.


یکی از روشهای موثر وبا مشخصات پیش گفته شده استفاده ازتابلوهای شهری می باشد، چون در سطح شهر جایگاه های متعددی بر سر میادین وجود داردکه برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین از این جایگاهها ویا تابلوهای تبلیغاتی می توان برای معرفی پیوسته مشاهیر ومفاخر شهرتحت نظر کمیته فرهنگ شهروندی استفاده کرد تامردم مفاخر ومشاهیر خود را در برابر دیدگان خود داشته باشند.