سیمای شهر را در هزاران عکس از فرصت آنلاین ببینید

ارسال در سایرعناوین

 در دنیای کنونی که فضای مجازی به سرعت در حال نفوذ در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان است اگر برای مخاطب جستجوگر اطلاعات درستی از شهر و دیار خود در تمامی ابعاد فراهم نکرده باشی لاجرم مطالب مغرضانه و غیر واقعی را درباره شهر می خواند و بر اساس آن قضاوت می کند. پس در این هماورد جا خالی کردن یعنی میدان دادن به دیگران تا هر گونه می خواهند در مورد شهر و دیارت بنویسند و تصویر بگذارند و تو را هم به این باور برسانند که اینجا جای ماندن نیست، خطا و در واقع خیانت بزرگی است.


با صرف اندکی وقت در فضای مجازی به صحت منطق آورده شده می رسیم و مجاب خواهیم شد که باید پایگاهی باشد تا با سرعت و دقت اخبار و تصاویر صحیح را در مورد شهرستان منتشر کند و همزمان اطلاعات وسیعی از جاذبه ها، تاریخچه، مشاهیر، نویسندگان، شعرا و هنرمندان و دیگر افتخارات انعکاس دهد.


خوشبختانه فرصت آنلاین توانسته همزمان در هردو بعد عمل کند چراکه با سرعت و دقت اخبار شهر را منعکس کرده و از طرف دیگر با دانشنامه به روز خود گنجینه ای از اطلاعات در مورد تمامی موضوعات شهر فراهم کرده است که روزانه به حجم داده های آن افزوده می شود.


یکی از این گنجینه ها عکس هایی است که از سال 89 تا کنون در چشم دوربین ها نشسته و اکنون به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران است. دسته عکس های مربوط به کلنگ زنی ها و افتتاح ها از جمله آنهاست، کلنگ های که بر زمین زده شده اما افتتاحی به خود ندیده است.


دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، پژوهشگران، مدیران و عموم شهروندان با مراجعه به قسمت عکس ها و مرور تصاویر به موضوعات نابی برای پیگیری و تحقیق و یا حداقل مرور خاطرات دست پیدا خواهند کرد. پس سری به عکس های پایگاه خبری دانشنامه ای فرصت آنلاین بزنید، مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.