شهرستان خمینی شهر باید دو نماینده در مجلس داشته باشد

ارسال در سایرعناوین

پیشنهاد امام جمعه، توصیه به کاندیداها، مسأله انتخابات، راهپیمایی 22 بهمن و روز پرستار از جمله مطالبی بود که این هفته در مصلای نماز جمعه مطرح شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت ا... رحیمی در خطبه های این هفته با نزدیک شدن به زمان انتخابات تأکید کرد: حق این شهرستان با این جمعیت دو نماینده مجلس است. تلاش کنید در آینده به این شهرستان پرجمعیت دو نفر سهمیه نماینده مجلس تعلق بگیرد. 


وی خطاب به کاندیداهای مجلس گفت:  یک فرد قوی، مورد اعتماد، کارکشته، توانمند و متدین به مجلس بفرستید تا نظام و مجلس و مردم ضرر نکنند.

خطیب جمعه با تأکید بر گفته امام راحل(ره) که انتخابات باید وحدت آفرین باشد نه تفرقه افکن، گفت: گناه است کاندیداهای مجلس همدیگر را تخریب کنند حتی آنانی را که رد صلاحیت شده اند. شمایی که تخریب می کنی چگونه می خواهی وارد مجلس شوی و قانون گذاری کنی؟! تفرقه افکنی نکنید. دروغ درست نکنید. رقیب باشید اما رقیب منصف.


رحیمی تأکید کرد: من به عنوان امام جمعه به همه کاندیداها احترام می گذارم و از کسی طرفداری نمی نمایم. از کاندیدایی هم بدگویی نمی کنم. اگر شنیدید امام جمعه طرفدار فلانیست، اشتباه است. هر کس هم پیروز انتخابات شد، به او تبریک می گویم و با او همکاری می نمایم.


نماینده ولی فقیه با اشاره به حضور گسترده مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: چقدر این مردم خوبند و بعضی از مسؤولان را شرمنده می سازند. مردم خوبند ولی در برخی ادارات بدی می بینند. مسؤولان! به مردم خدمت نمایید و مردم را نسبت به نظام خوشبین کنید. گره در کارشان نیندازید. آه مراجعه کننده ممکنست زندگی توی مسؤول را تباه کند.
استاد حوزه و دانشگاه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز بزرگداشت پرستار گفت: طبق حدیث نبوی کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، از فرزند یا پدر و مادر پیر خود یا هر بیمار دیگر، چه در بیمارستان یا در منزل باشد، پاداش این پرستار به قدری زیاد است که خداوند او را با حضرت ابراهیم خلبل محشور می کند و مانند برقی پر درخشش از پل صراط عبور می دهد.


امام جمعه خمینی شهر با تأکید بر اینکه حرام شرعیست اگر بیماری به بیمارستان مراجعه کند و به خاطر نداشتن پول با او به تندی برخورد شود، خطاب به بانوان گفت: حیای زینبی، عبادت زینبی، تقوای زینبی و پرستاری زینبی را در خود احیا کنید.