حادثه کشیدن بخیه کودک چهارساله رنگ‌ و بوی سیاسی دارد/ برخی به دنبال مچ‌گیری از وزارت بهداشت هستند

ارسال در سایرعناوین

نماینده مردم خمینی€Œشهر در مجلس با بیان اینکه حادثه کشیدن بخیه کودک چهارساله در اصفهان رنگ و بوی سیاسی دارد، گفت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات، به نظر می€Œرسد پررنگ کردن این مساله در استان اصفهان نوعی مچ€Œگیری از وزارت بهداشت باشد که باید طبق معمول منتظر بررسی قوه قضاییه در این حادثه ماند.
 به گزارش فرصت آنلاین محسن صرامی€Œفروشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره حادثه کشیدن بخیه کودک چهارساله در خمینی€Œشهر استان اصفهان، افزود: واقعیت آن است که مسئول رسیدگی به بروز هر حادثه€Œای در کشور مشخص است و در این حادثه نیز نقش فرماندار، وزارت بهداشت، قوه قضاییه و نیروی انتظامی تعریف شده لذا ما خواهان برخورد شدید با متخلفان هستیم.

نماینده مردم خمینی€Œشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در زمینه جرم€Œهایی که درسراسر کشور اتفاق می€Œافتد تنها قوه قضاییه به عنوان مرجع رسیدگی می€Œتواند روی جزئیات آن بحث کند و این پرونده نیز باید از سوی مراجع ذی€Œصلاح مطالعه و روی آن بحث شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رنگ و بوی سیاسی در حادثه€Œی کشیدن بخیه کودک چهارساله در خمینی€Œشهر دیده می€Œشود، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که حوزه بهداشت و درمان کشور طی چند سال اخیر با آن روبرو بوده موافقان و مخالفان زیادی را درخود جای داده است لذا معتقدم این اقدام نوعی مچ€Œگیری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی با بیان اینکه تخلف در تمام حوزه€Œهای کاری و سیستم های اداری احتمال وقوع دارد، یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات شرایط کشور ویژه است و وقوع این مساله در استان اصفهان به نظر نوعی مچ گیری می€Œرسد که باید طبق معمول منتظر بررسی قوه قضاییه در این حادثه ماند.

صرامی€Œفروشان تاکید کرد: مسئولان بهداشت و درمان در استان اصفهان افتخاراتی در سراسر کشور آفریدند که این افتخارات را نمی€Œتوان با یک اشتباه نادیده گرفت مردم ما قدرشناس€Œتر از این حرف ها هستند که با یک اهمال€Œکاری شرایط را به گونه€Œای مدیریت کنند که بی€Œانگیزگی در روند پرقدرت شبکه بهداشتی و درمانی ایجاد شود لذا مسایل سیاسی درپررنگ€Œتر کردن این خبر تاثیرگذار است.

نماینده مردم خمینی€Œشهر در مجلس نهم، تاکید کرد: ما خواهان درنظر گرفتن اشد مجازات برای متخلفان هستیم و آن€Œهایی که درپی بازی با آبروی بهداشت و درمان هستند بدانند که این مساله موضوعی نیست که بتوان حیثیت بهداشت و درمان را خدشه€Œدار کرد.

Â