ساندویج هفته

ارسال در سایرعناوین

 

sandwichالبته آماده خوری خوب نیست با این وجود و از ساندویج قبلی یعنی از 23/8/90 الی 5/9/90 بد نیست مروری بر مطالبی که روی سایت فرصت آنلاین رفته است داشته باشیم تا خودتان ساندویجی از آن تهیه نمایید و اگر سیر نشدید به سراغ منبع بروید.

 

ادبیات و کتاب: این مدت بازار کتاب و نمایشگاه گرم بود و علاوه بر مطالب قبلی مثل مجموعه دست چین که به طور منظم گزیده ای از کتاب را می آورد و نیز یارمهربان که معرفی کتاب و اخبار حوزه را دارد یارمهربان در دو نوبت روی سایت با موضوعات کتاب و مطبوعات و گزارش از نمایشگاه یاد یار مهربان تهران روی سایت آمد همچنین آقای آقامحمدی نیز مجموعه ای را شروع کردند به نام اندیشه که اول بار در مورد شاعر خردگرا فردوسی بود و گزارش خوبی از وضعیت کتاب و کتابخوانی در شهر با نام خمینی شهری ها چه کتابهایی را می خوانند از خانم مطهره عباسیان که نکات جالبی در بردارد و جای کار و تحقیق دارد و یک خبر خوب که از بین شش کتاب برگزیده جشنواره سالانه و سراسری شعر جوان سه کتاب از شاعران خمینی شهری بود.

طنز: فرصت صد سال قبل آقای اصلاح گر و مسائل ریاضی و نیز حکایتی از اسرار الکبر از رامین شاهین مطالب طنزی بودند که مسائل اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و رفتاری را با زبان طنز بیان می کردند.

مدیریت: ادامه سرمقاله قبلی در مورد مدیریت شهرستان و مسائل ویژه آن آمده بود و برخی سبک ها و رفتارهای مدیران به چالش کشیده شده بود به ویژه پاسخ گو نبودن و همچنین در مجموعه مدیر سبکی از مدیریت به نام مدیریت خاموش معرفی شده بود.

دنیای ورزش: زنان اندوان طرفدار ورزش، افتتاح سالن در این محل و سخنان نماینده مجلس در آن و اهداف قهرمان دو و میدانی آقای هارون الرشیدی و وضع فوتبال شهرستان و نیز دستورالعمل های نرمشی برای کارمندان.

فرهنگ: مطلب دو قسمتی اندر مظلومیت فرهنگ که باب گفتگو در این زمینه را باز کرد که امیدواریم ادامه یابد و شما هم بخوانید و نظر بدهید.

هشدارها: در مورد محیط زیست از بین رفتن کمربند سبز شهر، وجود باندهای کلاهبرداری در شهر، انواع جرایم شایع در شهر، حمل سلاح سرد و نیز خطر گاز CO در فصل سرما که بهتر است هشدارها را خودتان بخوانید.

جشن مباهله و سخنان نماینده محترم شهر و دغدغه های ایشان هم خواندنی است.

و اگر کودک دارید و با کودکان سر و کار دارید مطلب تربیتی با بچه ها حساب شده رفتار کنیم را حتماً بخوانید. اما نظریات و حرف دل مردم هم تو ستونهای خودش از جمله بازتابهای فرصت و مسؤولان بخوانند و نخوانند و نیز یادداشتهایی که کاربران زیر مطالب روی سایت گذاشته اند بیشتر برای مسؤولان و مدیران شهر خواندنی است.