مصوبات جلسه شورای اداری

ارسال در سایرعناوین

mosavabate-shora-edariشوراي اداري شهرستان در تاريخ هفدهم شهريورماه تشكيل جلسه داد. به گزارش روابط عمومي فرمانداري، اهم مصوبات اين جلسه بدين شرح بود:

1-    با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص نامگذاری این سال به نام سال جهاد اقتصادی مقرر شد کلیه دستگاههای شهرستان اهتمام ویژه برای تحقق فرمان جهاد اقتصادی و اشتغالزایی معمول نمایند.

2-    با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مقرر شد کلیه دستگاه های شهرستان همکاری لازم را در خصوص برگزاری یادواره شهدای شهرستان معمول نمایند.

3-    با توجه به اهمیت و حساسیت برگزاری انتخابات کلیه مدیران شهرستان اهتمام ویژه را جهت اجرای شایسته و به دور از هر گونه تنش معمول نمایند.

4-    مقرر شد کلیه دستگاه های شهرستان همکاری لازم را در خصوص در اختیار گذاشتن خودرو- پرسنل و تجهیزات مورد نیاز انتخابات معمول نمایند.

5-    با توجه به نزدیک شدن به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری مقرر شد کلیه دستگاه های شهرستان همکاری لازم را معمول نمایند.

6-    با توجه به اهمیت تخصیص اعتبارات تملک داراییها مقرر شد کلیه دستگاه های شهرستان پیگیری لازم را در خصوص مبادله موافقت نامه ها و تخصیص اعتبارات به موقع به شهرستان معمول نمایند.

7-    با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها مقرر شد دستگاه های مجمع امور صنفی- آموزش و پرورش- دانشگاه ها- نیروی انتظامی- اداره بازرگانی و تعزیرات حکومتی اهتمام ویژه ای شروع سال تحصیلی جدید معمول نمایند.