آیا می دانید دو هفته نامه فرصت، ول کن روزنامه اصفهان زیبا نیست؟!

ارسال در سایرعناوین

nesfejahan2روزنامه نصف جهان در شماره منتشر شده خود در تاریخ یکشنبه 9 مرداد ماه در ستون «آیا می دانید؟!» خود مطلبی درباره واکنش فرصت به مقاله منتشر شده در روزنامه اصفهان زیبا نوشت که خواندن آن خالی از لطف نمی باشد.

آیا می دانید دو هفته نامه فرصت، ول کن روزنامه اصفهان زیبا نیست؟!

ماجرا از این قرار است که روز شانزدهم تیرماه (یعنی یک ماه قبل) اصفهان زیبا یک مطلب طنز، پیرو حادثه باغ وحشت نوشت که به شدت به نشریه فرصت برخورد و این نشریه، طنز مزبور را توهین مستقیم به مردم خمینی شهر به حساب آورد و از آن روز تا حالا به جان اصفهان زیبا افتاده که چرا چنین مطلبی را منتشر کردید؟!

اما شماره گذشته فرصت، اوج اعتراضی فرصتی ها به اصفهان زیبایی ها بود به طوری که هفتاد هشتاد درصد از مطالب صفحه با مخاطبان آشنای این دو هفته نامه، به همین موضوع اختصاص یافت و از جمله در یکی از آن مطالب، نویسنده طنز مزبور با صفات مختلف به شدت مورد نوازش قرار گرفت: پر سوء نیت، عقده ای، معلوم الحال، لیچارگو، بلغور کننده دشنام، شیپورزن شقاقی، روزی نامه نویس و ...

در یک مطلب دیگر همین صفحه از دوهفته نامه فرصت هم، در واکنش به انتشار طنز اصفهان زیبا، یک قیاس عجیب و غریب شده است که آن هم خواندنی است: ... مثل این است که در اصفهان یا تهران حادثه ای رخ بدهد، آنگاه ما، مردم خوب اصفهان را در کنار نام هیتلر و موسولینی قرار دهیم و بگوییم باز هم به هیتلر که باعث معروفیت کشورش شد و آن را در روزنامه های کشور تیتر کنیم.