ارزش کمک های غیرنقدی خمینی شهری ها به مناطق زلزله زده از مرز یک میلیارد تومان گذشت

ارسال در سایرعناوین

ارزش کمک های غیر نقدی خمینی شهری ها به مناطق زلزله زده به یک میلیارد و 611 میلیون و 600 هزار تومان رسید. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان، سرپرست فرمانداری خمینی شهر ضمن اعلام این خبر گفت: این کمک ها توسط هلال احمر خمینی شهر، کمیته امداد خمینی شهر، بهزیستی خمینی شهر، سپاه خمینی شهر و درچه و مجمع خیرین بیمارستان ساعی جمع آوری شده و در چند نوبت و در قالب 25 دستگاه کامیون به این مناطق ارسال شده است.
راعی همچنین از ارسال 16 دستگاه کانکس با مصارف مسکونی، درمانی، بهداشتی و... از شهرستان خمینی شهر به سرپل ذهاب خبر داد و افزود: مقدمات ارسال هشت دستگاه کانکس دیگر فراهم شده است.
وی با تاکید بر اینکه کاهش شدید دمای هوا شرایط سختی را بر زندگی هموطنان زلزله زده حاکم کرده است، از مردم خواست کمک های خود به اهالی این مناطق را بیشتر در قالب نقدی برای کمک به بازسازی خانه های ویران شده و همچنین کانکس برای ایجاد سرپناه موقت به این مناطق ارسال کنند.
فرماندار راعی در پایان سخنانش از اهالی نوعدوست و وظیفه شناس خمینی شهر به جهت کمک های بی دریغشان به هموطنان نیازمند تشکر کرد.