رقابتها تمام شد و باید رفاقتها وارد میدان شود

ارسال در سایرعناوین

تشکر از حماسه مردم در انتخابات هفتم اسفند پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله مطالبی بود که در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... رحیمی ضمن تبریک حماسه هفتم اسفند تاکید کرد: و کاندیداها و حامیان آنها با دوستی و همدلی در کنار یکدیگر برای شهر تلاش کنند و از تخریب و توهین به یکدیگر جلوگیری کنند. باید شهرستان بر چارچوب خود بچرخد و نماینده فعلی مجلس اقداماتی را که مفید بوده و اجرایی شده، به نماینده جدید منتقل کند تا ادامه کارها صورت گیرد.
وی ادامه داد: باید از تمامی کاندیداها تشکر کرد حتی آنان که رأی نیاورده اند با هر گرایش سیاسی چرا که باعث ایجاد شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوقهای رأی شدند. به نماینده منتخب نیز تبریک می گویم و امیدست بتواند به وعده های خود و قسمی که در صحن مجلس می خورد، جامه عمل بپوشاند.نماینده ولی فقیه با مقایسه انتخابات در ایران با دیگر کشورها گفت: انتخابات در برخی کشورها با درگیری و کشته شدن افراد همراهست ولی در جمهوری اسلامی ایران انتخابات در کمال امنیت کامل و بدون هیچ تنشی و با شور و رقابت هر چه تمامتر انجام می شود.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به 18 اسفند سالروز تشکیل کانونهای فرهنگی و هنری مساجد گفت: یک مسجد باید چهار رکن داشته باشد؛ امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه بسیج و چهارم کانون فرهنگی هنری که هر کدام نباشد، کار مسجد لنگ است.14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری و 15 اسفند روز درختکاری از دیگر مطالبی بود که امام جمعه بدان اشاره کرد.