کانون بسیج رسانه چتری بر سر اصحاب رسانه شهرستان خواهد بود

ارسال در سایرعناوین

کانون بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر در پنجمین روز از هفته بسیج افتتاح شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس بسیج رسانه استان طی سخنانی رسانه ها را از مولفه های اصلی قدرت در این زمان خواند و گفت: امروزه رسانه ها اولویت اول زندگی مردم هستند و در واقع این رسانه ها هستند که برای مردم ذائقه سازی می کنند. صفری با تاکید براینکه باید گفتمان سازی را در دستور کار خود قرار بدهیم، گفت: باید رسانه ای بیاوریم که همطراز با گفتمان انقلاب اسلامی باشد.


وی با ابراز تاسف از اینکه در کشور ما رسانه های محلی آنگونه که باید دیده و خوانده نمی شوند، از مسوولان حاضر در جلسه خواست رسانه های محلی شهرستان را حمایت کنند تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.


رییس بسیج رسانه استان در بخش دیگری از سخنانش بسیج رسانه استان را چتری بر سر اصحاب رسانه دانست و گفت: به دنبال حمایت صنفی از خبرنگاران به عنوان قشری که هیچ متصدی و پشتیبانی ندارند هستیم.


در ادامه این جلسه امام جمعه خمینی شهر با تاکید بر اینکه خمینی شهر از لحاظ رسانه ای غنی می باشد، گفت: بسیج رسانه علاوه بر اینکه به اصحاب رسانه خط می دهد باید ابزار هم در اختیار آنها بگذارد. آیت اله رحیمی از بسیج تعبیر به تهاجم کرد و گفت: نباید بنشینیم و فقط به دفاع بسنده کنیم بلکه باید تهاجم رسانه ای داشته باشیم.


علی اصغر رضایی نیز که امروز حکم ریاست بسیج رسانه شهرستان را از دست مسوولان شهر تحویل گرفت در ادامه جلسه با تاکید بر اینکه بسیج رسانه قطعا یک چتر حمایتی بر سر خبرنگاران خواهد بود، نوید راه اندازی یک موتور جستجوگر ویژه خمینی شهر را داد که قرار است فضای منفی و ناخوشایندی که در رسانه ها و فضاهای مجازی برای خمینی شهر ایجاد شده را از بین ببرد. وی همچنین از راه اندازی یک پاتوق رسانه ای در کانون بسیج رسانه خبر داد. گفتنی است خانم پریشانی رییس شورای شهر، شهردار حاج حیدری و جمعی از اصحاب رسانه در این جلسه حضور داشتند.