نمایشگاه دستاوردهای بانوان توانمند خمینی شهر

ارسال در سایرعناوین

IMG 0063

نمایشگاه دستاوردهای بانوان توانمند شهرستان خمینی شهر صبح دیروز (19 بهمن) در باغ بانوان برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، 35 غرفه شامل خیاطی، قلمزنی، میناکاری، آشپزی سنتی و...در معرض دید عموم قرار گرفت و غرفه داران، بانوانی از شبکه بهداشت و درمان، حوزه های علمیه، پایگاه های بسیج، دانشگاه آزاد، سازمان فنی حرفه ای، سازمان های مردم نهاد از جمله خیریه نرجس خاتون، فرهنگسرای کوثر آدریان، فرهنگسرای درچه، بانوان توانمند اصغرآباد و همچنین دانش آموزان هنرستان های دخترانه خمینی شهر بودند.
این نمایشگاه که با حضور مسوولان شهرستان از جمله نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار و همچنین مشاوران استاندار افتتاح شد، با مانور بانوان جمعیت هلال احمر شهرستان که به تازگی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده اند، همراه بود. بازسازی صحنه تصادف و چگونگی امدادرسانی، توسط بانوان هلال احمر، ارائه اطلاعات بهداشتی به بازدیدکنندگان از جانب غرفه شبکه بهداشت و درمان و ارائه زنده مراحل کار برخی صنایع دستی مثل میناکاری و قلمزنی توسط دانش آموزان از نوآوری های این نمایشگاه بود. 
گفتنی است قرار بود نمایشگاه دستاوردهای بانوان توانمند خمینی شهر که از 8 صبح آغاز به کار کرد تا ساعت 16 ادامه پیدا کند که به سبب وزش باد و آسیب رسیدن به برخی اجناس غرفه داران ساعت 13 به کار خود پایان داد.

 IMG 9724

IMG 9973

IMG 9909

 asghar ababd

 IMG 9797

Â