جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي كودك و نوجوان دراصفهان برگزار مي شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - نخستين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي كودك و نوجوان، مرداد ماه سال جاري در اصفهان برگزار مي شود.
به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان، اين جشنواره توسط مركز هنرهاي تجسمي معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري استانداري اصفهان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، موسسه فرهنگي اكو و با حمايت مركز هماهنگي توسعه و ترويج فعاليت هاي قرآني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر برگزار خواهد شد.
طراحي، نقاشي، وصله كاري ( كلاژ)، تصوير سازي، كاريكاتور، خوشنويسي از رشته هايي است كه كودكان و نوجوانان از سوم تا پنجم مرداد ماه در اين جشنواره در آن به رقابت مي پردازند.
ايجاد بستر مناسب براي رشد، تعالي و شناخت استعدادهاي نهفته، بروز خلاقيت و تبادل داشته هاي هنري، توجه به ارزش و اهميت هنر كودكان و نوجوانان، معرفي هر چه بهتر هنر و كودكان و نوجوانان هنرمند درعرصه هاي بين المللي و آشنايي كودكان و نوجوانان هنرمند داخلي و خارجي با آخرين دستاوردهاي هنري از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره عنوان شده است.
اين جشنواره با موضوعات 'مردان الهي' ، 'نماز و دعا' ، 'طبيعت' ، 'احترام به خانواده' ، 'ورزش ، نشاط و سلامتي' ، 'آسمان آبي ، هواي پاك' و 'باران رحمت الهي' برگزار مي شود.
شركت كنندگان داخلي اين جشنواره از بين برگزيدگان جشنواره ها ، مسابقات ملي و استاني، با تاييد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مربوط انتخاب و به دبيرخانه جشنواره معرفي مي شوند.
شركت كنندگان خارجي نيز از طريق نمايندگي هاي فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در كشورهاي شركت كننده معرفي خواهند شد.
جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي كودك و نوجوان در دو رده سني 6 تا 9 سال و 10 تا 14سال برگزار مي شود.
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان، آخرين مهلت ارسال ليست افراد شركت كننده به همراه مدارك مورد نياز به دبيرخانه جشنواره را پانزدهم تيرماه اعلام كرد.
علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سايت www.ershadisfahan.ir مراجعه كنند.