سايت دائمي جشنواره شهيد مطهري راه‌اندازي شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري فارس: دبير علمي چهارمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري گفت: براي نخستين بار در كشور، سايت دائمي جشنواره شهيد مطهري در اصفهان راه‌اندازي شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان نيكو يماني در مراسم افتتاح چهارمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشكي اصفهان آمادگي دارد كه اين سايت را به عنوان الگو به تمام دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور ارائه كند.
وي بيان داشت: چهارمين جشنواره شهيد مطهري با شعار آموزش علوم پزشكي و آموزش علوم سلامت در نقشه جامع علمي كشور برگزار شد.
دبير علمي چهارمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري با اشاره به اهداف برگزاري جشنواره شهيد مطهري تصريح كرد: توجه به فرايندهاي آموزشي، ارتقاي آموزش در دانشگاه علوم پزشكي، تشويق فرآيندهاي برتر و نوآوري و خلاقيت از دلايل برگزاري اين جشنواره است.
يماني به پنج فرآيند آموزشي در اين جشنواره اشاره كرد و افزود: تكميل فرآيند آموزشي، رويكردهاي نوين ارزشيابي، روش‌هاي نوين آموزشي، مديريت و رهبري و مشاوره و راهنمايي از فرآيندهاي آموزشي جشنواره شهيد مطهري است.
وي اضافه كرد: از سه سال گذشته تاكنون با ارتقاي كمي و كيفي فرآيندهاي آموزشي در جشنواره روبه‌رو بوديم به گونه‌اي كه در سال اول برگزاري جشنواره تعداد آثار به 30 عدد مي‌رسيد در سال‌هاي بعدي به 75، 80 و 95 اثر رسيد.
يماني از 105 اثر ارسال شده به دبيرخانه جشنواره خبر داد كه در مرحله اول 9 اثر حذف شد.
وي تاكيد كرد: از 15 فرايند برتر كشور دو فرآيند با عنوان «راهنماي گام به گام نياز سنجي در آموزش مداوم و نخستين كلينك دندانپزشكي سيار در ايران» برگزيده شدند.
وي با اشاره به اينكه اول ارديبهشت ماه هر سال هفته آموزش نام‌گذاري شده است، افزود: قدرداني و تقدير از فرآيندهاي آموزشي محور اصلي برگزاري همايش است.