قلعه نويي:تيم ما برابر صباي قم بجز گلزني همه كاري كرد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان-سرمربي تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان گفت:‌در ديدار با صباي قم،تيم ما بهترين بازي را انجام داد و با در اختيار داشتن توپ و ميدان،بجز گلزني همه كاري كرد.

به گزارش ايرنا،'امير قلعه نويي' عصر روز دوشنبه پس از ديدار تيمش با تيم صباي قم در گفت وگو با خبرنگاران افزود:مقابل تيم حريف جوانمردانه بازي كرديم اما بازيكنان تيم مقابل قصد داشتند جواب بازي ما را با ضد حمله پاسخ دهند.
وي اضافه كرد:افتخار مي كنم در 32 سال حضور در فوتبال كشور و كسب 18 جام قهرماني،در شهري مربيگري مي كنم كه درس جوانمردي را به تيم هاي ليگ برتر مي دهد.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان درباره عملكرد 'حسين پاپي' بازيكن تيمش در اين ديدار گفت: اين بازيكن از لحاظ اخلاقي و فني در سطح خوبي قراردارد و فيلم بازي امروز را بار ديگر خواهم ديد و چنانچه حضور او به تيم ما كمك كرده باشد در ديدارهاي بعدي نيز از او استفاده خواهم كرد.
وي با اشاره به افتادن بازيكنان تيم صباي قم بر روي زمين در جريان بازي و تظاهر به مصدوميت، افزود: پزشك تيم صباي قم 'علم لدني' داشت زيرا به هر بازيكني كه دست مي زد،بازيكن مصدوم بلافاصله از زمين بلند مي شد و خيلي سريع به زمين مسابقه بر مي گشت.
وي افزود:من حركات زشتي از تيمي ديدم كه از شهر مقدس قم به اصفهان آمده بود.
قلعه نويي در باره قضاوت 'البرز حاجي پور' داور مسابقه اظهارداشت:‌ وي قضاوت خوبي داشت اما در نيمه اول، يك پنالتي به سود ما نگرفت و به نظرم اختصاص هشت دقيقه وقت اضافي از سوي او تصميم درستي بود.
وي اظهارداشت:از اين طريق به تيم هاي صنعت نفت آبادان و نفت تهران درود مي فرستم كه مقابل سرخ و آبي پوشان پايتخت بازي خوبي را به نمايش گذاشتند.
سرمربي تيم فولاد مباركه اصفهان همچنين خاطر نشان كرد:تيمي در ليگ برتر باشگاههاي كشور قهرمان است كه در پايان مسابقات، جام قهرماني را بالاي سر ببرد.
قلعه نويي افزود:به بازيكنانم گفته ام قهرماني هيچ تيمي در ليگ برتر ايران مسجل نشده است و تا زمانيكه جام قهرماني را بالاي سر نبريم، نمي توانيم از قهرماني سخن بگوييم.
ديدار تيم هاي فوتبال سپاهان و صباي قم از هفته سي و يكم ليگ برتر باشگاههاي كشور عصر روز دوشنبه با نتيجه مساوي بدون گل در ورزشگاه فولاد شهر پايان يافت .