بهره برداري از شهرك سلامت اصفهان در سال جاري

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري موج - معاون اداري مالي شهرداري اصفهان با اشاره به طولاني شدن پروسه زماني احداث و بهره‌برداري از پروژه شهرك سلامت شهر اصفهان، بر تعيين تکليف اين پروژه در سال جاري تاكيد كرد.
به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، سيد مرتضي حسام‌نژاد با اشاره به طولاني شدن زمان احداث شهرك سلامت شهر اصفهان اظهار داشت: شهرك سلامت از جمله پروژه‌هايي است كه بايد با همت و تلاش ايثار گونه مسئولان در سال جاري به بار نشسته و مردم شهر اصفهان از بركات آن بهره‌مند شوند.
وي اتمام پروژه شهر روياها را يكي ديگر از پروژه‌هاي در دست اجرا توسط شهرداري اصفهان عنوان كرد و افزود: اين پروژه نيز بايد در سال جاري به بهره‌برداري برسد.
معاون اداري مالي شهرداري اصفهان با اشاره به پروژه ترانوا خيابان امام خميني (ره) اظهار داشت: عمليات فني و تحقيقاتي پروژه به اتمام رسيده است و 6 شركت اروپايي براي شركت در مناقصه آن انتخاب شده‌اند كه به زودي مناقصه آن برگزار مي‌شود.
وي همچنين از خريد 120 دستگاه پله برقي خبر داد و افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از پل‌هاي عابر پياده داراي پله برقي شهرداري اصفهان در سال گذشته اقدام به خريد 120 دستگاه پله برقي كرده است كه با ورود آنها به كشور تمام پل‌هاي عابر پياده سطح شهر مكانيزه مي‌شوند.
حسام‌نژاد روند تكميل پروژه باغ گلدسته را خوب توصيف كرد و اظهار داشت: با توجه به قيمت بالاي زمين در اين پروژه بيش از 95 درصد اعتبار در نظر گرفته شده براي اجراي پروژه صرف هزينه آزاد سازي شده است.