عملیات احداث دو هتل هفت ستاره در اصفهان آغاز می شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: کلنگ احداث دو هتل با استانداردهای هفت ستاره در اصفهان با حضور معاون رئیس جمهور به زمین می‌خورد.
به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، سید جمال الدین صمصام شریعت بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با مراسم کلنگ زنی سالن اجلاس سران عملیات اجرایی ساخت دو هتل با استاندارهای هفت ستاره سه‌شنبه  شروع می‌شود، اظهار داشت: زیربنای این دو هتل 500 هزار متر مربع است و باید در مدت 18 ماه آماده بهره‌برداری شود.
وی افزود: یکی از این هتلها در منطقه جنوب شهر اصفهان در کنار مجموعه سیتی سنتر قراردارد و حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که 50 میلیارد آن به صورت وام به سرمایه گذار داده شده است.
معاون عمرانی استاندار اصفهان اضافه کرد: هتل دیگری نیز در خیابان مشتاق بالاتر از پل شهرستان توسط تعاونی نیروی انتطامی ساخته می‌شود.
وی در ارتباط با عملیات کنگ زنی سالن اجلاس سران در اصفهان گفت: شروع رسمی عملیات اجرایی مجموعه سالن اجلاس سران در اصفهان فردا با حضور بقایی معاون رئیس جمهور است.
صمصام شریعت با اشاره به اینکه میزان اعتبار اجرایی برای این پروژه 400 میلیارد تومان است که 100 میلیارد آن را دولت پرداخت می‌کند، بیان داشت: همچنین بالغ بر 100 میلیارد تومان از این هزینه را نیز شهرداری اصفهان پرداخت می‌کند.
وی افزود: مجموعه سالن اجلاس سران در منطقه شهید کشوری در سمت جنوب شرق اصفهان و در زمینی به مساحت 50 هکتار اجرا می‌شود.
معاون عمرانی استانداری اصفهان اضافه کرد: سایر هزینه‌های اجرایی این پروژه بزرگ همچون نورپردازی، محوطه سازی و احداث هتل‌ها نیز توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.