ضرورت برپایی نمایشگاه ها و فروشگاه های عرضه صنایع دستی در ایام نوروز

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

 

برپایی نمایشگاه ها و فروشگاه های عرضه صنایع دستی برای معرفی آثار هنرمندان اصفهانی در ایام نوروز ضروری است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت فعالیت هنرمندان بخش صنایع دستی، حمایت همه جانبه از آنها را خواستار شد.
داوودی با اشاره به درپیش رو داشتن سال جدید و تعطیلات نوروزی گفت: برنامه ریزی معاونت خدمات شهری در جهت زیباسازی و آماده سازی این شهر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اظهار داشت: فراهم کردن بسترهای لازم برای حمایت از صنایع دستی و شناساندن آثار منحصر به فرد صنعتگران اصفهان از کارهای لازم در زمینه حمایت از آنها است.
داوودی گفت: معاونت خدمات شهری می تواند با دایر کردن نمایشگاه ها و فروشگاه های متعدد صنایع دستی در مراکز اقامتگاه های شهری، زمینه شناسایی بهتر و ارائه محصولات و صنایع دستی اصفهان را فراهم  كند.
وی اظهار داشت: مسئولان شهرداری باید این آثار که اغلب آن ها در منازل نگهداری می شود را جمع آوری و در نمایشگاه های تعطیلات نوروزی اصفهان به مردم و میهمانان ارائه نمایند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر گفت: برپایی نمایشگاه های شادی و جنگ های شبانه، معرفی مشاهیر و آداب و رسوم مردم اصفهان، برگزاری نمایشگاه های خیابانی، احیا و ارائه تئاتر ها و برنامه ریزی برای ارائه آثار هنری هنرمندان تئاتر از جمله برنامه های مهمی است که باید در دستور کار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قرار گیرد.