راه اندازي سامانه رزرو و اسكان در پرتال شهرداري

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

مسافران نگران نباشند/امكان رزرو جا قبل از سفر
خبرگزاري ايمنا: معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان از فعال شدن سامانه رزرو و اسكان مسافران نوروزي بر روي پرتال شهرداري خبرداد و گفت: با بهره برداري از اين سامانه مسافران مي توانند قبل از سفر به شهر اصفهان محل اسكان خود را رزرو نمايند.

به گزارش ايمنا، محسن رنجبر با تاكيد بر اين كه اين امكان براي اولين بار در كشور براي مسافران نوروزي فراهم شده است، اظهار داشت: عدم سرگرداني مسافران، كاهش ترافيك و اسكان راحت تر مسافران از مزاياي راه اندازي اين بانك اطلاعاتي است.
وي از امكانات ايجاد شده در اين بانك اطلاعاتي سخن به ميان آورد و گفت: مسافران با مراجعه به اين پايگاه به آدرس الكترونيكي www.safar.isfahan.ir اطلاعاتي از جمله تاريخ ورود و خروج، تعداد نفرات و محدوده قيمت را وارد كرده و از طريق واحد هاي صنفي خدماتي مرتبط، مكان مورد نظر را رزرو
” عدم سرگرداني، كاهش ترافيك و اسكان راحت تر مسافران از مزاياي راه اندازي اين سامانه است “
مي كنند.
معاون خدمات شهري شهرداري تصريح كرد: شهروندان اصفهاني كه قصد اجاره دادن منازل خود را در ايام نوروز دارند نيز مي توانند با مراجعه به اين پايگاه الكترونيكي مشخصات واحد مسكوني خود را ثبت نمايند تا در صورت تاييد شدن واحد مسكوني توسط ارگان ها و ادارات قانوني ذيربط، مشخصات واحد آنها در بانك اطلاعاتي ستاد قرار گيرد.
وي با تاكيد بر اين كه با ايجاد اين زير ساخت مسافران مي توانند قبل از مسافرت به اصفهان محل اسكان خود را مشخص نمايند، اذعان داشت: كاهش آمار كليد به دستان، كاهش چادرخوابي و اسكان بهتر مسافران با ايجاد اين امكان فرآهم شده است.
رنجبر در پايان تاكيد كرد: با توجه به جاذبه هاي گردشگري زياد و آمار بالاي مسافرت هاي نوروزي به كلانشهر اصفهان امسال هم ستاد نوروزي از سه ماه پيش فعاليت خود را آغاز كرده است به اين صورت كه قبل از ورود مسافران و گردشگران به اين شهر در مرزهاي حقيقي و مجازي اقدامات لازم انجام مي شود./