توسعه شهرک صنعتی محمود آباد قابل قبول نیست

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاكيد كرد: شهر اصفهان دیگر کشش توسعه جدید را ندارد، هنوز هم می گوییم توسعه پالایشگاه خلاف است، توسعه شهرک صنعتی محمود آباد قابل قبول نیست، مردم این محدوده طی طوماری بزرگ مخالف توسعه اين شهرك هستند.

به گزارش ایمنا، عباس حاج رسولیها در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این که تا پایان سال جاری حدود ۹۸ درصد از بودجه شهر محقق می شود، گفت: امسال پروژه های بزرگی برای توسعه و عمران ابادانی شهرها انجام شده است اما سال آینده این فعالیتها بیشتر خواهد شد.
حاج رسولیها با اشاره به پروژه های مهمی که در سال آینده باید اجرایی شود اظهار داشت: در سال آینده باید برای رفع مشکلات ترافیکی شمال شرق و غرب اصفهان کلنگ رینگ چهارم ترافیکی زده شود.
وی ادامه داد: شهر اصفهان دیگر کشش توسعه جدید را ندارد، هنوز هم می گوییم توسعه پالایشگاه خلاف است، توسعه شهرک صنعتی محمود آباد قابل قبول نیست، مردم این محدوده طی طوماری بزرگ مخالف توسعه اين شهرك هستند.
وي اضافه كرد: ثقل جمعيتي و صنعتي خيابان امام خميني(ره) ديگر جوابگو توسعه جديد صنعتي را ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر این که لازم است کلنگ خط دوم مترو زده شود، گفت: با تزريق دو رديف اعتباري شامل اوراق مشاركت و اختصاص ۲ ميليارد دلار از صندوق توسعه ملي مي توان براي راه اندازي خط دو و تكميل خط يك مترو اقدام كرد.
حاج رسوليها در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان نظام را دوچندان می کند.
وی با بیان اینکه تا برگزاری انتخابات مجلس نهم نیز چند روزی باقی نمانده است، افزود: از مردم می خواهیم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و نمایندگانی اصلح و شجاع را انتخاب نمایند.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تحقق مدیریت واحد شهری تصریح کرد: امید است نمایندگانی انتخاب شوند که تفکر مدیریت واحد شهری داشته باشند چرا که اگر نمایندگان چنین تفکری را نداشته باشند دولت هم علاقه مند نیست اختیارات خود را به شوراها واگذار نماید.
حاج رسولیها با بیان این که از ابتدای تشکیل شوراها بحث تحقق مدیریت واحد شهری مطرح بوده  اما هنوز این مهم به نتیجه نرسیده است، خاطرنشان کرد: اکنون در ملاقات های مردمی مشکلات تنها مربوط به شهرداری نیست بلکه مباحث مربوط به دیگر ارگانها همچون مباحث بهداشتی ، ورزشی و بهزيستي نیز مطرح است.
وی با اشاره به بيانات بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي به نقش شوراهاي اسلامي در اداره شهرها و اهميت واگذاري امور مردم بدست آنان اظهار داشت: تحقق مدیریت واحد شهری، شهرها بهتر اداره می شود./