200 كیلوگرم مواد مخدر در اصفهان كشف شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان از كشف 200 كیلوگرم حشیش و تریاك در عملیات اداره عملیات ویژه این پلیس خبر داد.
200 كیلوگرم مواد مخدر در اصفهان كشف شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،'سرهنگ حسین رضایی' اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان شامگاه گذشته در اقدامات ویژه پلیسی خود از فعالیت تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر در یكی از نقاط شهر اصفهان مطلع شدند.

وی افزود: با اطلاع از این موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضایی در قالب دو اكیپ ویژه به محل اعزام و یك دستگاه تریلر را مشاهده كردند.

این مقام مسئول اظهار داشت: راننده تریلر كه قصد فرار داشت بدون اینكه بتواند واكنشی از خود نشان دهد توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو تعداد 46 بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن 147 كیلو كشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح كرد: ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس همچنین شب گذشته در عملیاتی دیگر در بازرسی از یك دستگاه خودروی بنز ، 53كیلو تریاك از میان بار 'خیار' آن كشف و ضبط كردند.

سرهنگ رضایی خاطر نشان كرد: در این عملیات دو دستگاه خودروی سبك و سنگین توقیف و سه قاچاقچی دستگیر شدند كه متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.