همایش'راهكار برون رفت از تحریم در حوزه انرژی'در اصفهان برگزار می شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان-همایش 'پژوهشهای كاربردی و راهكارهای برون رفت از تحریم های بین المللی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی' در اصفهان برگزار می شود.
همایش'راهكار برون رفت از تحریم در حوزه انرژی'در اصفهان برگزار می شود

دبیر همایش مزبور روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تحریم اكنون یكی از مهمترین چالش‌های پیش رو در این صنایع است كه باید راهكارهای مقابله با آن را شناسایی كنیم.

'رضا روحانی' هدف از برگزاری این همایش را تجمیع و تبادل نظر پژوهشگران، صاحبان صنایع و فعالان دولتی و خصوصی در عرصه انرژی عنوان كرد.

وی افزود: عرضه توانمندیهای بخش خصوصی در حوزه پاسخگویی به نیازها و مسائل فنی صنایع گاز،نفت و پتروشیمی و ارایه طرحهای پژوهشی با قابلیت اجرا در صنعت از دیگر اهداف این همایش است.

مدیر اجرایی شبكه پژوهش و فناوری اصفهان، از برگزاری پانل های تخصصی در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: مدیران و كارشناسان استانی و كشوری از سه حوزه نفت،گاز و پتروشیمی در این پانل حضور دارند و به تشریح و تبیین اساسی ترین چالش ها و مسائل صنایع مذكور در شرایط جاری كشور خواهند پرداخت.

دبیر این همایش افزود:این نشستهای تخصصی به صورت جداگانه برای نفت و گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود كه دستگاه های تخصصی هر بخش مسئول برگزاری هر پانل است.

به گفته روحانی، حاضران در همایش می توانند با ارائه پیشنهادهای خود، گفتمانی چند سویه بین پژوهشگرها، كارشناسان و مدیران حاضر در همایش با اعضای پانل داشته باشند.

وی گفت:‌این همایش با حضور كارشناسانی از استانهای چهارمحال و بختیاری، یزد، مركزی، تهران، خوزستان و گیلان 28 و 29 دیماه سالجاری در سالن همایشهای اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

این همایش با همكاری شبكه پژوهش و فناوری استان، استانداری، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، شركت گاز، شركت پالایش نفت و شركت پتروشیمی اصفهان برپا خواهد شد.