100 واحد مسكونی برای معلولان تحت پوشش بهزیستی ساخته شده است

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- مدیركل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینكه 100 واحد مسكونی برای معلولان تحت پوشش این ارگان ساخته شده است، گفت: ساخت این واحدها یكی از مصوبات دور سوم هیات دولت به این استان بود كه 100 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.
100 واحد مسكونی برای معلولان تحت پوشش بهزیستی ساخته شده است

'محمد محمدزاده' روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تامین 600 مورد جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و كمك به 205 تشكل غیردولتی از دیگر مصوبات سفر سوم هیات دولت به این استان بود كه 100 درصد محقق شد.

وی با بیان اینكه سه مصوبه دور سوم هیات دولت و رییس جمهوری به این استان با هزینه ای بالغ بر 16 هزارو 850میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به اتمام رسیده است، افزود: سفراستانی هیات دولت و رییس جمهوری به استانها بركات خوبی را به همراه دارد.

محمدزاده، احداث 68 واحد مسكونی ویژه محرومان شهری، تامین یكهزارو 200 جهیزیه برای افراد تحت پوشش بهزیستی، تكمیل و تجهیز 9 پروژه ساختمانی در سطح استان، تامین لوازم و هزینه های تحصیلی 29 نفر دانش آموز تحت پوشش و یكهزار و 190 كمك هزینه تعمیر منزل محرومان را از مصوبات دور دوم هیات دولت برای اداره كل بهزیستی استان اصفهان بیان كرد.

وی با بیان اینكه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 34 هزارو 932 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی با 100 درصد پیشرفت فیزیكی انجام شده است، تاكید كرد: تكمیل و تجهیز 9 پروژه ساختمانی در سطح استان با توجه به عدم تامین اعتبارلازم ازسوی نهاد ریاست جمهوری 78 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

محمد زاده، احداث 200 واحد مسكونی برای معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، تكمیل و تجهیز پروژه ساختمان ستاد بهزیستی، مقاوم سازی ساختمان های این اداره كل در شهرستانها، تكمیل مجتمع شاهزید اصفهان و تامین اعتبار یكهزار جهیزیه نو عروس تحت پوشش از مصوبات دور اول هیات دولت به استان اصفهان برای این اداره كل است كه همگی آنها 100 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

مدیركل بهزیستی استان اصفهان افزود: كلیه این مصوبات با اعتباری بالغ بر 15 هزار 700 میلیون ریال از محل استانی و ملی به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین با بیان اینكه احداث اردوگاه فرهنگی و تفریحی معلولین در شهرستان مباركه جزو مصوبات دوره اول هیات دولت به این استان است، افزود: این پروژه 10 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

محمدزاده یكی دیگر از مصوبات دوره اول هیات دولت برای این اداره كل را حصاركشی كلیه زمینها فاقد حصار بهزیستی عنوان كرد كه بدلیل عدم فروش زمینهای بلا استفاده پیشرفت فیزیكی نداشته است.