محدوده ترافیکی به رینگ اول بازگشت

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا:مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان با اشاره به این که فردا آخرین روز گسترش طرح زوج و فرد تردد خودروها از رینگ اول به رینگ سوم ترافیکی است اعلام کرد: توسعه این طرح تمدید نشد و فقط طرح زوج وفرد در رینگ اول ترافیکی اجرایی می شود.

به گزارش ایمنا، مسعود بنده خدا با اعلام این خبر افزود: پدیده‌ی اینورژن(وارونگی دمای سراسر شهر) موجب شدهوای اصفهان آلوده شود همچنین در این راستا کمیته بحران آلودگی هوا به‌صورت فوری در محل استانداری تشکیل جلسه داد و در این جلسه مقررشد اجرای طرح زوج و فرد از رینگ اول به رینگ سوم ترافیکی از دوشنبه هفته گذشته  به مدت یک هفته افزایش یابد.
وی اضافه کرد: فردا آخرین روز گسترش طرح زوج و فرد تردد خودروها از رینگ اول به رینگ سوم ترافیکی است و مجدد طرح محدوده ترافیکی در رینگ اول ترافیکی اجرایی می شود.
وی با بیان یان که طرح زوج و فرد تردد خودروها در رینگ اول و بافت مرکزی شهر جهت بهبود وضعیت آلودگی و تردد صورت گرفته است ادامه داد: طرح زوج و فرد طرحی اثرگذار در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و سایر تبعات ناشی از ترافیک بود و گسترش واجرای این طرح کمک بسیار بزرگی برای جلوگیری از به اضطرار رسیدن وضعیت ترافیک اصفهان است.
مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: ساعات اجراي طرح زوج وفرد در رینگ اول ترافیکی از ساعت ۷ الي ۱۳ و ۱۶تا ۲۰ است.