خطراحتمالی از سوی جریانهای انحرافی است نه اصلاح طلبان

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان در جمع نمایندگان دانشجویان این استان از تصمیمات جلسه استانی این گروه برای انتخابات مجلس نهم سخن گفت.

به گزارش خبرنگار بخش دانشگاه ایمنا مهندس محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی این استان در سالن اجتماعات امامزاده محمد از تصمیمات جلسه استانی این گروه برای انتخابات مجلس نهم سخن گفت.
چگونگی انتخاب نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان
وی با اشاره به چگونگی انتخاب نمایندگان مدنظر این جبهه در استان اصفهان گفت: در جلسه شورای مرکزی مقرر شد شورایی متشکل از یک شاخص ایثارگر ،مورد تایید اکثریت ایثارگران و خانواده های شهدا ، یک شاخص روحانی، مورد قبول اکثریت روحانیون استان و یک شاخص سیاسی به عنوان نماینده جامعه سیاسی استان که مورد توافق جمیع گروههای سیاسی هم فکر باشد تشکیل شود و پس از آن  تعدادی از افراد به عنوان کاندیدای مد نظر معرفی و پس از تایید شورای مرکزی به مردم استان معرفی شوند.
وی افزود:با بررسی انجام شده و با تایید شورای مرکزی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی به عنوان شاخص روحانی و آقای دکتر سقائیان نژاد به عنوان شاخص سیاسی انتخاب شدند.
مشکلات فردی کار انتخاب شاخص ایثارگر را به تاخیر انداخت
باهنر در خصوص انتخاب شاخص ایثارگر نیز گفت:در مورد شاخص ایثارگر نیز به دلیل مشکلات فردی گزینه ها، هنوز به جمع بندی بر نرسیده ایم ولی این مشکل مربوط به عدم توافق نیست.
جریان های انحرافی به شدت در صدد حضور در انتخابات هستند
نماینده هماهنگ کننده جبهه متحد اصولگرایان در رابطه با جریان شناسی انتخابات پیش رو گفت:علاوه بر گروه های اصولگرایی، گروه های اصلاح طلبی نیز حضور دارند که معتقد به اصول انقلاب و خط امام و رهبری هستند اما با اصولگرایان و امثال باهنرها و لاریجانی ها مشکل دارند که حضورشان آسیبی به کلیات جریان انتخابات وارد نخواهد کرد اما در کنار این دو گروه جریان های انحرافی نیز به شدت در صدد حضوری فعال در عرصه انتخابات هستند.
مشکل اصلاح طلبانی که پیرو خط امام و رهبری اند نیست
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی فعالیت های اقتصادی، نفوذ در بدنه اجرایی کشور  و مطرح کردن تئوری یافتن راه های جدید به دور از مساله دین داری برای جذب جوانان را از اقدامات جریان های انحرافی برشمرد و گفت : در زمان فعلی مشکل اصلاح طلبانی که پیرو خط امام و رهبری اند نیست بلکه خطر تهدید کننده جریانهای انحرافی است که با تدارک کامل وارد عرصه انتخابات شده اند.
مهندس باهنر در ادامه جلسه به سوالات نماینده تشکل های دانشجویی پاسخ داد.